به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، موسی زارعی در جلسه‌ای که با حضور امام‌جمعه، فرماندار، رؤسای هلال‌احمر، ورزش و جوانان، فنی و حرفه‌ای و مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام در سالن شهید بهمن شریفی فرمانداری این شهرستان به‌منظور تجلیل از متصدیان برگزاری آیین استقبال از دوندگان جاده ولایت صورت گرفت با گرامیداشت یاد شهدا به‌ویژه شهدای خبرنگار، روز خبرنگار را تبریک گفت.

وی از اهمیت ورزش سخن گفت و تصریح کرد: ورزش اهرمی قوی برای جلوگیری از انحرافات اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی در جامعه است.

فرمانده سپاه اقلید با تأکید بر لزوم تقویت ورزش و حمایت از ورزشکاران عنوان داشت: با این کار از بروز بسیاری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی جلوگیری می‌شود.

زارعی بابیان اینکه سپاه حامی ورزش است به اقدامات صورت گرفته در این زمینه ازجمله حمایت از گروه‌های ورزشی، همراهی با مسئولان در برنامه‌های ورزشی، احداث چندین سالن ورزشی و... اشاره کرد و با گلایه از عدم استفاده مناسب جامعه و متصدیان ورزشی شهرستان از این ظرفیت‌های به وجود آمده اظهار داشت: حمایت از ورزش را وظیفه خود می‌دانیم.

در این جلسه علاوه بر متصدیان برگزاری آیین استقبال از دوندگان جاده ولایت، از باشگاه فرهنگی ورزشی غدیر که توانستند به مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشور راه یابند نیز تجلیل شد که فرمانده سپاه اقلید با شنیدن مسائل و مشکلات این تیم عنوان کرد: کسب این موفقیت توسط تیم غدیر با دستان خالی و بضاعت ناچیز قابل‌تقدیر است و باید از آن‌ها حمایت شود.

وی در پایان سخنان خود از نهادها و افرادی که صادقانه و خالصانه در برپایی آیین‌های مختلف ازجمله دهه کرامت می‌کوشند تقدیر کرد و گفت: این افراد باید در آیینی بزرگ‌تر و باشکوه‌تر تجلیل شوند.

در ادامه حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی، امام‌جمعه اقلید بابیان اینکه ورزشگاه‌ها باید به دانشگاهی برای تعلیم و تربیت تبدیل شوند از اهمیت ورزش سخن گفت و اظهار داشت: باید به ورزش و ورزشکار بها دهیم.

صالح مشتاقی لار، فرماندار اقلید نیز با اشاره به اینکه کارها و برنامه‌هایی که به‌صورت مردمی و خودجوش برگزار می‌شوند اهمیت و ارزش بیشتری دارند از متصدیان برگزاری برنامه‌های متنوع دهه کرامت در سطح این شهرستان تقدیر کرد و گفت: باید از این افراد به‌صورت ویژه تجلیل شود.

در پایان جلسه رئیس اداره ورزش و جوانان اقلید به بیان گوشه‌هایی از اهداف جشنواره رضوی نسیم ولایت پرداخت و بابیان اینکه برنامه‌های متنوعی در دهه کرامت در سطح این شهرستان برگزار شد، از متصدیان این برنامه‌ها به‌ویژه همایش‌ها و آیین‌های ورزشی تقدیر کرد.

حسن مسعودی به استقبال پرشور مردم ولایت مدار اقلید از دوندگان جاده ولایت اشاره کرد و گفت: استقبال از دوندگان جاده ولایت یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های جشنواره رضوی نسیم ولایت بود که مردم اقلید باشکوه هرچه‌تمام‌تر آن را اجرا کردند.

انتهای پیام/