به گزارش پورتال شهرستان اقلید به نقل از  خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سیدحسین افضلی در نشست علنی امروز (دوشنبه، 4 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: پس از ابلاغ قیمت بنزین آنچه مشهود است تاکید دارد که نسبت به سهمیه و قیمت بنزین بازنگری شود و انتظار می رود این کار پیش از آنکه بر سایر اقلام تاثیر می گذارد انجام شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: رئیس جمهور هرچه سریع تر نسبت به پرداخت پاداش پایان خدمت کارکنانی که بیش از 30 سال کار کرده اند اقدام کند.

وی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، گفت: محصولات تولید شده در شهرستان اقلید ارزش برداشت نداشته است، این اتفاق هرساله در گوشه ای از کشور اتفاق می افتد، با وجود آنکه می دانیم حل مسئله به تنهایی از سوی وزارت جهاد ممکن نیست، اما می خواهیم مدیریت مسئله را برعهده بگیرد و راهکاری برای کشت و فروش محصولات ارائه دهد.

این نماینده مجلس اظهار داشت: کشاورزان اقلید در حال ورشکستگی هستند که امیدواریم از طریق شرکت های بیمه راهکاری برای آن در نظر گرفته شود.

افضلی اظهار داشت: ضمن تشکر از وزیر آموزش و پرورش نسبت به تعیین تکلیف استخدام نیروها و رتبه بندی معلمین می خواهیم هرچه سریع تر اقدام  عملی و اصولی در این زمینه داشته باشد تا فشار اقتصادی از روی کسانی که درس منزلت به فرزندان می دهند، برداشته شود.

عضو فراکسیون عمران مجلس تاکید کرد: وزرای نفت و راه و شهرسازی عملا فصل کار به پایان رسیده اما همچنان قیر برای عملیات عمرانی به دست پیمانکاران نرسیده است لطفا این موضوع هرچه سریع تر مورد بررسی قرار گیرد.