به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، موسی زارعی بعدازظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه فرمانده پلیس‌راه اقلید - یاسوج که با حضور جانشین فرمانده پلیس‌راه شمال فارس، فرمانده پلیس‌راه آباده، معاون فرماندار اقلید و برخی از مسؤولان شهرستانی در سالن شهید بهمن شریفی فرمانداری این شهرستان برگزار شد میلاد باسعادت فاطمه زهرا (س) را تبریک گفت.

وی از تلاش همیشگی نیروهای نظامی و انتظامی در ایجاد، حفظ و ارتقای امنیت در کشور تقدیر کرد و با اشاره به ایام پایانی سال و آغاز تعطیلات نوروزی اظهار داشت: باید کوشید تا با خدمت مؤثرتر و همت بهتر عرصه برای رفاه، شادی و امنیت و آسودگی خاطر هرچه بیشتر مردم در این ایام فراهم شود.

زارعی وجود نیروهای امنیتی متدین، مؤمن، دل‌بسته به نظام، انقلاب و آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران و تلاش آن‌ها در پیشبرد اهداف انقلاب را ارج نهاد و گفت: اگر چنین نیروها و ارزش‌هایی نبود پیشرفتی حاصل نمی‌شد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید تصریح کرد: نیروهای نظامی و انتظامی بازوهای توانمند جمهوری اسلامی هستند.

این مسؤول در ادامه به حادثه‌ای که چندمدت پیش در جاده اقلید - یاسوج اتفاق افتاد و منجر به فوت چند زائر امام حسین (ع) شد اشاره کرد و بابیان اینکه اقلید ظرفیت خوبی در گردشگری دارد از ممنوعیت عبور اتوبوس از این مسیر انتقاد کرد.

زارعی بابیان اینکه این تصمیم موجب بن‌بست شدن اقلید و عدم توسعه گردشگری و ... این شهرستان می‌شود، مساعدت و مدیریت مسؤولان در اندیشیدن تدابیر لازم و تصمیم‌گیری مناسب و مؤثر برای حل این مشکل و ایمن‌سازی جاده‌ها را خواستار شد.

وی در پایان سخنان خود بر لزوم تعامل و همکاری بیش‌ازپیش ادارات و نهادها برای خدمت مؤثرتر نیروی انتظامی برای حفظ امنیت و خدمت‌رسانی بهتر به مردم در ایام پایانی سال را خواستار شد.