امام‌جمعه اقلید با اشاره به موج‌سواری عده‌ای به بهانه‌های مختلف در وقایع اخیر کشور و با بیان اینکه حمله ناجوانمردانه و با قمه و سلاح، به نیروی پلیسی که حافظ امنیت و مدافع جان و مال مردم، شرف و ناموس آن‌ها هستند، غیرقابل‌بخشش است، گفت: خودفروختگان و مزدوران دشمن، بدانند که مردم بصیر ایران از آن‌ها نمی‌ترسند.

به گزارش پورتال شهرستان اقلید به نقل از خبرگزاری فارس از اقلید، حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی در دیدار مسؤولان شهرستانی و بسیجیان این شهرستان که به مناسبت آغاز هفته بسیج در دفتر وی صورت گرفت، چهلمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را گرامی داشت و با اشاره به وقایع اخیر کشور، از مدیریت سیاسی و امنیتی شهرستان اقلید که به‌خوبی عمل کرده و در راستای تأمین امنیت شهروندان کوشیدند، قدردانی و از آشوبی که عده‌ای در نقاط مختلف کشور به وجود آوردند و خسارت‌های به بار آمده، ابراز تأسف کرد.

طالبی عنوان داشت: اینکه ناجوانمردانه و با قمه و سلاح، به جان نیروی پلیس و افرادی که حافظ امنیت و مدافع جان و مال مردم، شرف و ناموس آن‌ها هستند، حمله شود و کودک یک‌ماهه‌اش را یتیم کنند، غیرقابل‌بخشش است.

وی با تأکید بر اینکه این افراد نه انسان هستند و نه می‌توان آن‌ها را انسان خواند، خطاب به این خودفروختگان و مزدوران دشمن، بیان کرد: بدانید که مردم بصیر ایران از شما نمی‌ترسند.

امام‌جمعه اقلید تأکید کرد: باید برای دفاع ازآنچه به دست آورده‌ایم و نیاز مبرم ما است، در صحنه آمده و جانانه دفاع کنیم.

وی به حضور مؤثر و به‌موقع مردم در صحنه‌های مختلف ازجمله 22 بهمن، روز قدس و... اشاره کرد و گفت: زنان، مردان، جوانان و اقشار مختلف ما هر زمان که نیاز باشد در راستای دفاع از نظام و کشور ایستاده‌اند و درصحنه حضور دارند.

طالبی با بیان اینکه به خود می‌بالیم که در این کشور و در سایه چنین نظام مقدسی زندگی می‌کنیم، خاطرنشان کرد: تا در سایه رهبر بیدار و هوشیار هستیم، مشکلی نداریم و پیروز هستیم.

سپس نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی این دیدار را بیعت دوباره با مقام معظم رهبری و تجدید میثاق با امام (ره) و شهدا خواند و گفت: اعلام می‌کنیم که به‌عنوان یک شیعه ولایت مدار، تاآخرین‌نفس پای حمایت از ولایت و ولی‌فقیه ایستاده‌ایم.

سید حسین افضلی به توطئه و نقشه استکبار برای طراحی نقشه علیه کشور ما و به‌منظور ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: به برکت وجود جوانان بصیر، نقشه‌های آن‌ها بر آب می‌شود.

وی هفته بسیج را گرامی داشت و تصریح کرد: سپاه و بسیج همواره مایه افتخار ما بوده و هستند.

افضلی افزود: سپاه و بسیج همیشه همراه و در کنار مردم بودند چراکه از خود آن‌ها هستند.

نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های بزرگ در حوزه‌های مختلف ازجمله هوافضا، نانوتکنولوژی، بیوتکنولوژی و... در سطح کشور که به همت بسیج و سپاه در حال اجرا است اشاره کرد و آن را مایه افتخار و تقدیر خواند.

افضلی از پویایی بسیج و افتخارآفرینی آن سخن گفت و تأکید کرد: پیشگیری، دقت عمل و تحلیل درست فنی و تخصصی امور بسیج در جریان‌های مختلف قابل‌تقدیر است.

وی هفته بسیج را به‌عنوان یک پدیده الهی قابل‌تقدیر خواند و آن را تبریک گفت و بیان داشت: می‌کوشیم تا در راستای حفظ استقلال و پویایی کشور و عظمت انقلاب مردمی و نظام اسلامی، به‌عنوان یک بسیجی گام‌های مؤثری برداریم.

فرماندار اقلید نیز هفته بسیج را گرامی داشت و تصریح کرد: هر فردی در هر لباس خدمتی که باشد، بسیجی است.

خلیل بزرگی داشتن روحیه تعامل و همکاری، وحدت و یکدلی، دوری از نفاق و تفرقه، تلاش در راستای خدمت به مردم و رضایتمندی آن‌ها را ازجمله ویژگی‌های یک بسیجی خواند و گفت: بسیج منحصر به گروه خاصی نیست بلکه متعلق به همه است.

وی خدمت به مردم را سعادتی بزرگ خواند و عنوان داشت: قبول مسؤولیت و نشستن بر میز ریاست را باید با اجرای صحیح وظایف و خدمت به مردم پاسخ داد.