به گزارش پورتال شهرستان اقلید به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛ آیین تکریم رئیس سابق و معارفه سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اقلید برگزار شد.

این آیین به دلیل گسترش بیماری کرونا، با حضور مهدی امیدبخش، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، خلیل بزرگی، فرماندار اقلید، کاووس درویشی، رئیس شورای اسلامی شهر اقلید و محمدرضا زارعی، سرپرست امور اداری و مسئول امور شهرستان‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و کارمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اقلید برگزار گردید.

در این آیین از خدمات و زحمات سعیده قادری، تقدیر شد و فاطمه‌السادات رسولی به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی گردید.

صابر سهرابی، در حکم زیر به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اقلید معرفی شد:

در این حکم آمده است:

»به موجب این حکم و با استمداد از الطاف بیکران خداوند و آن چه که نام جنابعالی را برای انجام رسالت و مسئولیتی سنگین فرا روی چشم و ذهن قرار داده است، با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اقلید تعیین و منصوب می‌گردید.

امید داریم در پرتو عنایت خداوند متعال و تعامل سازنده با مسئولان و مدیران و ارتباط نزدیک با اصحاب فرهنگ و هنر و مردم فرهنگ‌دوست شهرستان، در جهت رشد فضایل اخلاقی و شکوفایی و اعتلای فرهنگ و هنر ایرانی – اسلامی موفق و مؤید باشید.

صابر سهرابی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس»

خلیل بزرگی در این آیین با حساس خواندن مسئولیت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کار کردن در این حوزه به ویژه در شهرستان‌ها را با وجود علایق و سلیقه‌های گوناگون بسیار سخت عنوان کرد و هنر یک مدیر فرهنگی را در ایجاد تعامل بخشی با کارکنان، صنوف مربوطه و ارباب رجوع، و تعامل بین‌بخشی با مسئولین شهرستانی و مسئولین ستادی اداره کل بیان نمود.

فرماندار اقلید انتصاب خانم رسولی را بدلیل اینکه فردی منظم، پیگیر و باانگیزه و همه مهم‌تر اینکه از بدنه فرهنگ و ارشاد می‌باشد را به اهالی فرهنگ و هنر این شهرستان تبریک گفت.

مهدی امیدبخش، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با از فرماندار که چالش‌ها و حساسیت‌های فرهنگی را درک می‌نماید، گفت: دارا بودن 60روستا در شهرستان اقلید، امتیاز ویژه‌ای برای پیاده‌سازی طرح روستاهای دوست‌دار کتاب است و که با راه‌اندازی کارگروه رشد و پیشرفت کتاب و کتابخوانی در شهرستان می‌توان آن را دنبال نمود.

در حاشیه این آیین، امیدبخش به دیدار امام‌جمعه اقلید رفت.