بخشدار مرکزی اقلید با اشاره به فرمایش رهبری که «رأی مردم حق‌الناس است»، همراهی و تعامل مسؤولان برای برگزاری انتخابات سالم و قانونی در این شهرستان را خواستار شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، زینب یونسی بعدازظهر امروز در دیدار با امام‌جمعه که با همراهی مشاور امور بانوان فرمانداری و رابطان امور بانوان در ادارات شهرستانی برگزار شد با اشاره به انتخاب چند بخشدار بانو در استان فارس که از درایت استاندار نسبت به توانمندی بانوان و نگاه مثبت به آن‌ها نشأت گرفت، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با تعامل و همراهی مسؤولان به‌خوبی از عهده انجام وظایف برآییم.
وی به وظیفه اصلی بخشداری‌ها در حوزه اجرایی و انتخابات و سپس هماهنگی و نظارت اشاره کرد و از اهمیت دقت و درایت و مدیریت در این عرصه سخن گفت و بر لزوم همراهی مسؤولان برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور تأکید کرد.
بخشدار مرکزی اقلید با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که رأی مردم را حق‌الناس خواندند تأکید کرد: در راستای اطاعت از رهبری می‌کوشیم تا انتخاباتی خوب و صحیح در چارچوب قانون و مقررات انجام گیرد که برای تحقق این هدف همراهی مسؤولان و حضور مردم و انسجام عمومی نقش بسزایی می‌تواند داشته باشد.
در ادامه مشاور امور بانوان فرماندار اقلید بابیان آماری از تعداد بانوان فرهیخته و موفق در سطح استان فارس به اهمیت جایگاه زنان در جامعه و خانواده اشاره کرد.
سمیه صالحی با تأکید بر توانمندی بانوان در امور مختلف و نیز مسؤولیت‌پذیری آن‌ها، حمایت مسؤولان شهرستانی برای ایجاد زمینه مناسب برای فعالیت هرچه بیشتر و بهتر بانوان در امور مختلف را خواستار شد.
همچنین امام‌جمعه اقلید با تبریک آغاز خدمت زینب یونسی به‌عنوان بخشدار مرکزی این شهرستان، از سختی و حساسیت و مسؤولیت سنگین وی در این مقام سخن گفت و انتخاب او را بر اساس توانمندی‌ در طول سال‌های خدمت در بخشداری‌ها و آشنایی کامل با وظایف موردنظر خواند.
حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی عنوان داشت: زمانی که فرد مسؤولیت را برای رضای خدا و خدمت به مردم می‌پذیرد و از قدرت الهی کمک می‌طلبد بدون تردید پیروز و موفق است.
وی خدمت در جامعه اسلامی و زیر پرچم اسلام و ولایت‌فقیه را توفیقی بزرگ دانست و بر تلاش برای خدمت صادقانه و خالصانه به مردم تأکید کرد و با گرامیداشت یاد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، از وفاداری و درایت مردم در ادای دین نسبت به خدمات صورت‌گرفته سخن گفت.
طالبی برگزاری انتخابات را سخت و حساس خواند و با اشاره به اهمیت کار بخشدار اظهار داشت: به لطف خداوند نیروهای نظارتی، امنیتی و اجرایی کشور جمهوری اسلامی ایران امانت‌داران خوبی در انتخابات هستند و برگزاری بیش از 30 سال انتخابات سالم این موضوع را اثبات می‌کند.امام‌جمعه اقلید در پایان سخنان خود به دستان خالی ایران در اوایل انقلاب و اقتداری که موجب شکست دشمن سر تا پا مسلح شد اشاره کرد و وحدت، درایت، مدیریت و همدلی مردم و مسؤولان در عرصه‌های مختلف برای ناکامی دشمن را خواستار شد.