لزوم نقش‌آفرینی افراد جامعه برای تحقق عدالت

به گزارش پورتال شهرستان اقلید به نقل از خبرگزاری فارس از اقلید، حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی صبح امروز در دیدار فرماندهی و کارکنان نیروی انتظامی که به مناسبت هفته ناجا در دفتر وی صورت گرفت، فرارسیدن این ایام را گرامی داشت و از تلاش‌ها، خدمات و زحمات نیروی انتظامی در خدمت به مردم و ایجاد، حفظ و ارتقای امنیت، قدردانی کرد.

وی به درایت، اقتدار و صلابت نیروی انتظامی در راستای دفاع از حقوق مردم و رضایت آن‌ها اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی زمانی که لازم باشد با ملایمت و ملاطفت برخورد می‌کند و در صورت نیاز، محکم و استوار وارد میدان می‌شود.

طالبی امنیت را نیاز و رکن اصلی جامعه خواند و بیان داشت: امنیت، عدالت و فروانی نعمت ازجمله ملزومات هر جامعه است.

امام‌جمعه اقلید تصریح کرد: هر فردی در هر پست و مقامی و موقعیتی باید در راستای امنیت جامعه و تحقق عدالت بکوشد و قدم بردارد.

مراد صارمی به گوشه‌هایی از عملکرد نیروی انتظامی شهرستان اقلید طی شش ماه گذشته در حوزه‌های مختلف کشفیات، پیشگیری، پلیس راهور و... اشاره و عنوان کرد: تعامل و همراهی با سایر نهادها و ارتباط و در بین مردم بودن ازجمله رویکردهای نیروی انتظامی شهرستان اقلید برای تحقق اهداف عنوان شده است.در ادامه فرمانده انتظامی شهرستان اقلید با تبریک فرارسیدن هفته ناجا بر لزوم تلاش نیروهای انتظامی در راستای حفظ امنیت و جلب رضایت مردم تأکید کرد.


انتهای پیام