به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، حسن مسعودی صبح امروز در جلسه‌ای که با حضور شهردار و اعضای شورای شهر اقلید پیرامون مسائل و مشکلات مجموعه‌های ورزشی این شهر در اداره ورزش و جوانان برگزار شد با اشاره به اهمیت و جایگاه ورزش در سلامت جسمی و روحی افراد، بر لزوم ایجاد بستر مناسب برای توسعه ورزش در جامعه تأکید کرد.

وی بابیان اینکه غنی‌سازی اوقات فراغت و ترغیب و تشویق قشرهای مختلف مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان موجب کاهش و عدم بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و رشد و پیشرفت فرهنگی و اجتماعی جامعه می‌شود، تعامل، همکاری و مساعدت مسؤولان برای تأمین نیازهای ورزشی را امری لازم و ضروری و زمینه تحقق بسیاری از موفقیت‌ها دانست.

مسعودی از نیازهای مجموعه ورزشی انقلاب و تختی اقلید و لزوم رفع مشکلات موجود سخن گفت و با اشاره به حادثه‌خیز بودن ورودی مجموعه ورزشی انقلاب، مساعدت، همکاری و همراهی شورا و شهرداری در رفع این مشکل را خواستار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان اقلید در پایان سخنان خود به قدمت چند ‌دهه مجموعه‌های ورزشی این شهر اشاره و بر لزوم طراحی، محوطه‌سازی، فضاسازی و ایجاد راه‌های مناسب ورودی این مجموعه‌ها تأکید کرد.

به گزارش فارس، پیش از برگزاری این جلسه، شورا و شهردار اقلید با همراهی رئیس اداره ورزش و جوانان از اماکن ورزشی این شهر بازدید و از نزدیک با مسائل و مشکلات آن آشنا شدند.