به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، محمود میرسلیمانی عصر امروز در جشن ستارگان سال تحصیلی 94-95 که با حضور امام‌جمعه، نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی، معاون فرماندار، برخی از مسؤولان شهرستانی، دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها و فرهنگیان در سالن امام رضا(ع) این شهرستان برگزار شد، بابیان اینکه دهه فجر یادآور شهامت، ایثار و استقامت، مقطع رهایی ملت ایران از ظلم و ستم و سرآغاز طلوع اسلام است، این ایام را تبریک گفت.

وی یاد امام و شهدا به‌ویژه شهدای دانش‌آموز و فرهنگی را گرامی داشت اظهار کرد: عزت، آزادی و سربلندی ایران از خون شهدا و ایثار و جانبازان، آزادگان و رزمندگان و نیز صبوری خانواده آن‌ها به‌دست‌آمده است.

میرسلیمانی با اشاره به ظلم و بیداد حاکم بر کشور در دوران پیش از انقلاب و استبداد طاغوت عنوان داشت: به برکت انقلاب اسلامی نظامی مردم‌محور بر پایه اسلام و عدالت در کشور حاکم شد.

مدیر آموزش‌وپرورش اقلید از عزت، سربلندی، اقتدار، استقلال و تأثیرگذاری ایران اسلامی در منطقه و دنیا سخن گفت و بیان کرد: تمام این ارزش‌ها و جایگاه والا به برکت خون شهدا و ایثار رزمندگان اسلام به دست آمد و امروز دفاع و صیانت از آن‌ها به عهده ما است.

میرسلیمانی دانش‌آموزان را آینده‌سازان مملکت خواند و تصریح کرد: این وظیفه خطیر و سنگین بیشتر بر دوش دانش‌آموزان است تا با تلاش در عرصه تحصیل علم و دانش گامی مؤثر و مناسب در این راستا بردارند.

وی یادآور شد: علم به انقلاب و عمل به آرمان‌ها و ارزش‌های آن باید هدف اصلی دانش‌آموزان باشد.

میرسلیمانی به راهپیمایی 22 بهمن اشاره و با تأکید بر شرکت پرشور ملت همیشه در صحنه ایران در این حماسه ملی عنوان کرد: فردا دانش‌آموزان و فرهنگیان نیز همراه با سایر اقشار با حضور در راهپیمایی بار دیگر وحدت، همدلی و قدرت ایران اسلامی را به جهانیان نشان داده و موجب یأس و ناامیدی بیش‌ازپیش دشمنان می‌شوند.