به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، پنجمین همایش علمی نخبگان این شهرستان بعدازظهر امروز با حضور عضو هیات‌مدیره ایزوایکو و مدیرعامل شرکت مبین سازه‌گستر خلیج‌فارس، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس، مدیرعامل شرکت فراساحل لیان، مدیرعامل شرکت نفت پترو پارس، شرکت توسعه صنایع دریایی ایران، برگزیده جشنواره فارابی از دانشگاه شیراز و مسؤولان شهرستانی و شرکت عموم مردم به‌ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان و نخبگان شهرستانی در سالن امام رضا(ع) اقلید برگزار شد.
امام‌جمعه اقلید در این همایش بابیان اینکه دستاوردها و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف یکی پس از دیگری چهره نشان داده است اظهار داشت: تأثیرگذاری و قدرت امروز ایران اسلامی در دنیا و منطقه، پیشرفت و حرکت مؤثر کشور در زمینه‌های مختلف را به اثبات می‌رساند.
طالبی تصریح کرد: تمام این دستاوردها و افتخارات را از خون شهدا و ایثار و رشادت رزمندگان داریم، ازاین‌رو باید با همتی انقلابی و جهادی در راستای صیانت از آن بکوشیم.
امام‌جمعه اقلید خدمت را در تمام حوزه‌ها تعریف کرد و بابیان اینکه هر فردی در هر زمینه‌ای می‌تواند منشأ خدمت باشد، توجه به ارزش‌ها و برجسته کردن آن در امور مختلف ازجمله برکات اسلام و نظام اسلامی بوده که اهدای مدال‌های ورزشی و... به خانواده شهدا و بزرگان دین و ... ازجمله این ارزش‌گذاری‌هاست.
طالبی در پایان سخنان خود با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و ارزش و جایگاهی که ایشان برای جوانان به‌ویژه نخبگان و صاحبان ایده و اندیشه قائل می‌شوند بر لزوم حمایت و همراهی مسؤولان از این قشر در راستای پیشرفت و توسعه کشور در حوزه‌های مختلف تأکید کرد.
در ادامه این همایش دبیر کانون امام صادق (ع) در اقلید با اشاره به تأسیس این کانون در سال 84 و آغاز فعالیت در حوزه دانش‌آموزی اظهار داشت: امروز این کانون در حوزه دانش‌آموزی و دانشجویی و در بخش‌های مختلف خدمت می‌کند.
علی براتی از افتتاح خانه پژوهشگران و نخبگان شهرستان اقلید خبر داد و با اشاره به انجمن‌محور بودن این مرکز و توسعه فعالیت و عملکرد در حوزه‌های مختلف تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهای بسیار و مؤثر موجود در سطح اقلید و جوانان و نوجوانان بااستعداد این شهرستان، حمایت به‌موقع مسؤولان می‌تواند نتیجه خوب و مفیدی را در راستای پیشرفت منطقه و کشور رقم بزند.
به گزارش فارس، پنجمین همایش نخبگان شهرستان اقلید با سخنرانی عضو هیات‌ مدیره ایزوایکو و مدیرعامل شرکت مبین سازه‌گستر خلیج‌فارس، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مدیرعامل شرکت فراساحل لیان، مدیرعامل شرکت نفت پتروپارس، شرکت توسعه صنایع دریایی ایران، برگزیده گروه فقه، اصول و علوم قرآن و حدیث هشتمین جشنواره بین‌المللی فارابی و نیز تجلیل از برخی از نخبگان شهرستانی برگزار شد و با افتتاح خانه پژوهشگران و نخبگان شهرستان اقلید به پایان رسید.
انتهای پیام/