امام‌ جمعه اقلید با اشاره به اهمیت ورزش در سلامت جسم و روح افراد و تأثیر آن در سلامت جامعه به نقش آن در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان اشاره و بر لزوم توجه جدی به ورزش و بها دادن به آن تأکید کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی عصر امروز در آیین تکریم و معارفه رؤسای پیشین و جدید اداره ورزش و جوانان این شهرستان که با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی، رؤسای هیأت‌های ورزشی و جمعی از ورزشکاران و ورزش‌دوستان در سالن فرهنگی تربیتی شهید کوثری اقلید برگزار شد با اشاره به جایگاه ورزش در سلامت جامعه از تخریب‌ها انتقاد کرد.
وی با تأکید بر لزوم تلاش در راستای اصلاح امور عنوان داشت: هیچ کاری به نتیجه مطلوب نمی‌رسد مگر با همکاری، تعامل و انسجام، ازاین‌رو لازم است تا با همدلی و دلسوزی برای پیشرفت و ترقی بکوشیم.
طالبی از اهمیت وحدت ملی و لزوم همراهی مسلمانان در مقابله و مبارزه با دشمنان سخن گفت و تصریح کرد: آنچه تاکنون موجب پیروزی ما بر مستکبران و متجاوزان عالم شده انسجام و وحدت ملی در سایه قرآن و اسلام و هدایت‌های ولایت‌فقیه بوده است.
امام‌جمعه اقلید به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ورزش برای جوانان واجب و برای کهن‌سالان لازم است اشاره و بیان کرد: باید به ورزش بها داده شود و در راستای ارتقای کمی و کیفی آن به‌ویژه در شهرستان‌ها و حمایت از ورزشکاران روستایی و شهرهای کوچک بیشتر کوشید.
طالبی بابیان اینکه خدمت به مردم و نظام تنها در میدان جنگ حاضر شدن نیست به فداکاری قشرهای مختلف مردم در عرصه‌های متعدد برای کسب پیشرفت و عزت میهن اسلامی اشاره و ورزشکاران را از قشرهای تأثیرگذار جامعه خواند که نیاز به حمایت جدی دارند.