بخشدار مرکزی اقلید با تأکید بر لزوم ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و ناکامی دشمن، تلاش در ترغیب افراد توانمند و کارآمد به‌ویژه جوانان با استعداد برای نامزد شدن در انتخابات شوراهای اسلامی در اقلید را خواستار شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، زینب یونسی بعدازظهر امروز در گردهمایی شوراها و دهیاران بخش مرکزی  این شهرستان که با حضور فرماندار و بخشدار مرکزی پیشین اقلید در سالن شهید بهمن شریفی فرمانداری این شهرستان برگزار شد مردم ایران را ملتی وفادار، صبور و قدرشناس خواند و اظهار داشت: مسؤولان خادمان مردم هستند و وظیفه اصلی آن‌ها خدمت به ملت و ادای واقعی حق آن‌هاست.
وی شوراها و دهیاران را مسؤولان اجرای قانون در سطح کوچک‌تر جامعه و انعکاس‌دهنده مسائل مردم به مسؤولان بالادست و رفع مشکلات در حد امکان معرفی کرد و تصریح کرد: رسیدگی به مسائل و پیگیری امور مردم وقت و زمان نمی‌شناسد و باید در هر شرایطی در راستای رضایت و رفاه آن‌ها کوشید.
یونسی بر حضور مسؤولان بین مردم تأکید کرد و گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای دیدار با مردم، بررسی مسائل و مشکلات و رسیدگی به امور آن‌ها است.
بخشدار مرکزی اقلید همچنین با گرامیداشت دهه مبارک فجر، تعامل، درایت و همراهی دهیاران و شوراها برای برگزاری آیین‌ها و جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سطح روستاها و شهرهای بخش مرکزی این شهرستان را خواستار شد.
یونسی بر اعلام برنامه‌ها برای هماهنگی با ستاد مرکزی دهه فجر شهرستان اقلید تأکید کرد و با اشاره به نقش تأثیرگذار شهدا و صبوری خانواده‌های آن‌ها در پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی و ثبات و استمرار انقلاب، تکریم آن‌ها را وظیفه خواند و از گل‌باران قبور شهدای بخش مرکزی و دیدار با خانواده شهدا در ایام دهه فجر خبر داد.
در ادامه بخشدار مرکزی پیشین اقلید به کمبود اعتبارات و مشکلات موجود در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: باوجود چنین شرایطی به لطف خداوند پروژه‌های خوب و تأثیرگذاری در سطح این شهرستان و بخش مرکزی اقلید اجرا شد.
محمدباقر مسعودی از همراهی و تعامل سازنده فرماندار و سایر مسؤولان شهرستانی طی دوران خدمتش در بخشداری مرکزی تقدیر کرد و بابیان اینکه خدمت به مردم هدف اصلی است عنوان داشت: تغییر پست و مقام نباید تأثیری در ادای دین به مردم و تلاش برای پیشرفت کشور داشته باشد بلکه باید با استفاده از تجربیات و دانش افراد توانمند و باتجربه در راستای این هدف گام برداشت و رضا و رفاه مردم را تأمین کرد.