مدیر جهاد کشاورزی اقلید بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای برگزاری ویژه‌برنامه‌های دهه فجر در مناطق روستایی و عشایری این شهرستان با مشارکت و حضور حداکثری مردم تأکید کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، آرش خسروانی دوشنبه‌شب در جلسه کمیته روستایی عشایری دهه فجر که با حضور مسؤولان دامپزشکی، امور عشایر، بسیج سازندگی، منابع طبیعی و مراکز خدمات جهاد کشاورزی در این اداره برگزار شد با تسلیت وفات حضرت معصومه (س) و رحلت آیت‌الله هاشمی، یاد امام و شهدا را گرامی داشت.
وی با اشاره به نقش مؤثر عشایر و روستاییان در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف تاریخ کشور اظهار داشت: جایگاه ارزشمند روستاییان و عشایر زحمتکش در دوام انقلاب و دفاع از آرمان‌های انقلاب و دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.
خسروانی همچنین به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در توسعه و آبادانی مناطق روستایی عشایری کشور و ایجاد و ارتقای زمینه رفاه و رضایت آن‌ها اشاره و بر لزوم هماهنگی برای بزرگداشت آیین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح روستاها و جامعه عشایری تأکید کرد.
مدیر جهاد کشاورزی اقلید با تأکید بر لزوم ایجاد بستر مناسب برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در برگزاری آیین‌های دهه فجر، تعامل، همراهی، همگامی و برنامه‌ریزی دقیق و مناسب برای تحقق این امر توسط اعضای کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی این شهرستان را خواستار شد.
به گزارش فارس، این جلسه با تبادل‌نظر بین اعضا و بیان نظرات و ایده‌ها به‌منظور برگزار هرچه باشکوه‌تر برنامه‌ها و جشن‌های دهه فجر در سطح روستاها و جامعه عشایری اقلید ادامه یافت.
اعزام اکیپ‌های سیار دامپزشکی و واکسیناسیون دامی به مناطق روستایی و عشایری به‌صورت رایگان، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای کشاورزان، جشن‌های متنوع، همایش‌ها، برنامه‌های متعدد فرهنگی، ورزشی، دیدار با خانواده شهدا، جلسات پرسش و پاسخ و ... ازجمله ویژه‌برنامه‌هایی است که در دهه فجر امسال در مناطق روستایی و عشایری اقلید برگزار خواهد شد.