به گزارش پورتال شهرستان اقلید، به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهرداد سهرابی»، امروز (جمعه 7 خرداد) در بازدید میدانی برای رفع موانع اجرای سایت محور سه راهی «سده» به مرودشت گفت: با توجه به موقعیت کوهستانی استان فارس، جاده دسترسی و تامین شبکه برق، اصلی ترین مانع در توسعه و اجرای پروژه های ارتباطی توسط اپراتورهای تلفن همراه است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس افزود: برای رفع این موانع به همکاری سایر نهادها و دستگاه های متولی در استان نیاز است.

وی اضافه کرد: در سفر گذشته وزیر اتباطات به استان فارس و بازدید میدانی سه راهی «سده» با حضور مدیر ارشد منطقه جنوب شرکت ایرانسل، بخشدار سده و مسئولان محلی از موقعیت اجرای پروژه احداث سایت این اپراتور بازدید شد.

سهرابی تاکید کرد: در این بازدید مقرر شد فرماندار اقلید پیگیری لازم برای تعیین مسیر جاده دسترسی این سایت با همکاری اداره راهداری شهرستان اقلید را انجام دهد.

وی تصریح کرد: با رفع موانع جاده دسترسی و شبکه برق، احداث این سایت که در ارتفاعات مشرف به منطقه قرار دارد، دسترسی روستاهای  گردشگری «تنگ براق» و نورآباد از  توابع بخش «سده» شهرستان اقلید، سد «ملاصدرا»، جاده ها و مزارع اطراف به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت سیار فراهم می شود.