به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، حسن مسعودی امشب در گردهمایی رؤسا و نائب‌رئیسان هیئت‌های ورزشی که در سالن فرهنگی تربیتی شهید کوثری این شهرستان برگزار شد از ارزش وقت و زمان سخن گفت و اظهار داشت: باید فرصت و دوران مدیریت و مسؤولیت را غنیمت شمرد و در راستای خدمت بهتر و بیشتر تلاش کرد.
وی به حوزه گسترده ورزش و جمعیت و مطالبات بسیار آن اشاره و تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان نمی‌تواند به‌تنهایی به‌هیچ‌عنوان اقدام مؤثر و مفیدی در این راستا انجام دهد بلکه نیاز به همراهی و تعامل هرچه بهتر هیئت‌های ورزشی دارد.
مسعودی خاطرنشان کرد: وجود مشکلات، کمبود امکانات و اعتبار و... دلیل قانع‌کننده‌ای برای کم‌کاری و عدم اقدام جدی برای پیشرفت و توسعه نیست بلکه باید بدون توجه به سخن‌ها، انتقاد، تعریف و تمجید، نیازها و ... گام برداشته و با وحدت، تعامل و هماهنگی به دنبال تحقق هدف مشترک و اصلی که همان پیشرفت و توسعه ورزش شهرستان است، حرکت کرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان اقلید با تأکید بر لزوم احترام و حفظ حرمت پیشکسوتان، آن‌ها را گنجینه تجربه خواند و بابیان اینکه از وجود این قشر می‌توان استفاده مؤثری برای مشاوره و کمک فکری به هیات‌های ورزشی برد، از برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان ورزشی شهرستان اقلید در آینده نزدیک خبر داد.
وی از اهمیت استعدادیابی از دوره نونهالی سخن گفت و عنوان کرد: با استعدادیابی اصولی ورزشی در دوره ابتدایی می‌توانیم قهرمانانی واقعی و قوی تربیت ‌کرده و دغدغه‌ای برای آینده ورزش قهرمانی شهرستان نداشته باشیم.
مسعودی در پایان سخنان خود اجرای فرایند استعدادیابی اصولی را صرفه‌جویی در وقت و هزینه و اطمینان خاطر برای آینده دانست و بر لزوم نظم و انضباط کاری، قانون‌مداری، رعایت اخلاق پهلوانی، سعه‌صدر و تحمل‌پذیری رؤسا و نائب‌رئیسان هیات‌های ورزشی تأکید کرد.