به گزارش پورتال شهرستان اقلید سیدحسین افضلی در گفت‌وگو با خبرنگار بولتن نیوز با اشاره به عملکرد دکتر لاریجانی در مدیریت مجلس و نقش وی در نظام قانونگذاری و نظارتی کشور، گفت: بنا به تأیید تمام جناح ها، دکتر لاریجانی جزء مدیران بسیار توانمند ، مدیر و مدبر کشور است، من در مجلس دهم فردی را سراغ ندارم که نسبت به مدیریت رئیس مجلس ایرادی وارد کند.

وی ادامه داد: صبر، حوصله و متانت و تدبیر و تعادل جزء مولفه های اصلی عملکرد دکتر لاریجانی در حوزه مدیریت کشور است، از طرف دیگر رئیس مجلس بر خلاف برخی مدیران به هیچ وجه به دنبال حاشیه سازی نبوده و عقلانیت را ملاک کارها و اقدامات خود قرارداده داده بود.

نماینده مردم اقلید در دوره دهم مجلس شورای اسلامی افزود: دکتر لاریجانی جزء مدیرانی بود که همواره در دسترس نمایندگان مجلس بود، هیچ نماینده ای نبود که نتواند به سرعت با رئیس مجلس دیدار کند و این یکی از نقاط قوت مدیریت دکتر لاریجانی بود.

افضلی گفت: میان روی یکی از شاخص های رفتاری دکتر لاریجانی بود، رئیس مجلس همواره امور مجلس را به صورت بی طرفانه مورد پیگیری قرار می داد. وی همواره در اقدامات و رفتارهای خود مصلحت نظام را مد نظر داشت.

وی ادامه داد: دکتر لاریجانی قطعا یکی از سرمایه های بزرگ کشور در حوزه سیاسی و مدیریتی است و قطعا باید از این ظرفیت به درستی در حوزه های اصلی و کلان کشور استفاده کرد.