نماینده مدیران واحدهای صنعتی شهرستان اقلید گفت: فولاد اقلید پارس، طرحی با آینده‌ای روشن برای شهرستان اقلید است و با توجه به تخصص، پشتوانه و سرمایه‌گذاری قوی صورت گرفته، این طرح به موفقیت‌های بسیاری دست خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اقلید پارس، اسماعیل علی اکبری با اشاره به نرخ قابل توجه بیکاری در شهرستان و با بیان اینکه اگر جوانان بیکار شهرستان به‌کار گرفته و گماشته شوند، ظرفیت بالقوه‌ای برای شهرستان ایجاد می‌شود، اظهار داشت: تنها راه تحقق این امر، حرکت شهرستان به سمت صنعتی شدن است.

وی، اصل اساسی در بخش سرمایه را مطالعه و آمایش سرزمین خواند و گفت: متاسفانه بسیاری از طرح‌های صنعتی شهرستان بدون مطالعه و آمایش سرزمین کلنگ‌زنی شدند و راکد و نیمه‌کاره باقی ماندند اما در این چند سال اخیر طرح‌های صنعتی مناسبی با استفاده از ظرفیت شهرستان در حال اجراست.

نماینده مدیران واحدهای صنعتی شهرستان اقلید در ادامه به کارخانه فولاد جدید اقلید اشاره کرد و با بیان اینکه این پروژه، طرحی متفاوت از طرح فولاد سلحشوران است، یادآور شد: به عنوان فعال صنعتی شهرستان و با توجه به تخصص، پشتوانه و سرمایه‌گذاری قوی صورت گرفته، طرح فولاد اقلید پارس را طرحی موفق می‌بینیم.

علی اکبری در پایان خاطرنشان کرد: فولاد اقلید پارس، طرحی با آینده‌ای روشن برای شهرستان اقلید است.

انتهای پیام//