به گزارش پورتال شهرستان اقلید به نقل از خبرگزاری فارس از اقلید، طی آیینی که با حضور معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر، امام‌جمعه اقلید، نماینده، فرماندار، مسؤولان شهرستانی، بسیجیان و خانواده شهدا در سالن شهدای پاسدار سپاه این شهرستان برگزار شد، با تکریم سید محمود جعفری، مهدی صالحی به‌عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه اقلید معرفی شد.

امام‌جمعه اقلید در این آیین به توطئه‌های دشمنان و اغتشاشات اخیر اشاره و بیان کرد: بی‌تدبیری دولت تدبیر و امید موجب خسارت شد و سرمایه مردم و جان برخی از عزیزان ما از دست رفت.

حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی تصریح کرد: اگر ذره‌ای حساب‌شده اقدام می‌شد، اتفاقی نمی‌افتاد یا حداقلی بود.

وی بابیان اینکه ما در جنگ سیاسی و اقتصادی هستیم، عنوان داشت: گاهی از بین خودمان، افرادی که فکرش را هم نمی‌کردیم، چنان خودفروخته شدند که فکر و اندیشه و باور و اعتقاد خود را از دست داده و به جنگ با مقدس‌ترین باور دینی‌مان رفتند و برای دشمن قلم و قدم می‌زنند.

امام‌جمعه اقلید بیان داشت: تعامل با مردم و مجموعه‌ای که با آن‌ها کار می‌شود، یکی از رموز موفقیت مسؤولان است که سرهنگ پاسدار جعفری (فرمانده پیشین سپاه اقلید) با این تعامل خوب توانسته به‌خوبی از عهده وظایف خود برآید.

وی به تلاش و خدمت چندین ساله سرهنگ پاسدار صالحی و توانمندی‌هایش اشاره و بر لزوم همراهی و تعامل هرچه بیشتر با وی به‌عنوان فرمانده جدید سپاه تأکید کرد.

در پایان این مراسم با تکریم سید محمود جعفری، مهدی صالحی به‌عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه اقلید معرفی شد.