به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، سردار اکبر فتوحی ظهر امروز در همایش بزرگ «امت حزب‌الله» که با حضور مدیرکل بانک رفاه کارگران فارس، مسؤولان شهرستانی و مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور اقلید در مصلای نمازجمعه این شهر برگزار شد با گرامی‌داشت یاد و خاطره امام و شهدا، سالروز آزادی خرمشهر را تبریک گفت و با مرور تاریخ 200 ساله ایران، به سرزمین‌هایی که در اثر بی‌کفایتی پادشاهان ترسو و وابسته به شرق و غرب از کشور جدا شد اشاره کرد و اظهار داشت: رزمندگان دفاع مقدس و خانواده شهدا باید به خود ببالند که حماسه آزادی و مقاومت را آفریدند.
وی بابیان اینکه حماسه مقاومت به مسؤولان کشور درس استقامت داده است عنوان داشت: این حماسه ثابت کرد که با نیرو و امکانات اندک نیز می‌توانیم دشمن را شکست دهیم و از ارزش‌های خود با قدرت و صلابت دفاع کنیم.
فتوحی افزود: حماسه مقاومت پیامی نیز برای صاحب‌نظران کشور داشت که ما می‌توانیم با اطاعت از رهبری و ولایت‌فقیه، مشکلات داخل کشور را حل کرده و دشمنان را ناکام و مأیوس کنیم.
فرمانده سپاه الغدیر یزد تصریح کرد: پیام حماسه مقاومت به مسؤولان کشور این است که هیچ سستی و سهل‌انگاری در مقابل دشمن به هر دلیل و بهانه‌ای پذیرفتنی نیست چراکه در دفاع مقدس به اثبات رسید که می‌توانیم دشمن را شکست دهیم.
وی بیان کرد: مقاومت در خرمشهر و آزادسازی این شهر توانایی و قدرت ما و عدم توان آمریکا را به اثبات رساند.
این فرمانده بار دیگر از اهمیت و نقش بسزای حماسه مقاومت سخن گفت و بابیان اینکه دشمن اگر بخواهد نگاه چپ به کشور و ارزش‌های انقلابی و اسلامی ما داشته باشد، مقابله می‌کنیم عنوان کرد: سازش با دشمن به هیچ قیمتی پذیرفتنی نیست.
فتوحی به عشق به ولایت و رهبری رزمندگان اسلام و انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: آن‌ها با معرفت و بصیرت در راستای دفاع از ارزش‌ها قدم برداشتند و درک کردند که تبعیت از رهبری و ولایت‌فقیه رمز پیروزی و موفقیت است.
فرمانده سپاه الغدیر یزد اظهار کرد: آن زمان که با قرآن بر سرنیزه کردن و با انگشتر از انگشت بیرون آوردن، امام و عترت را کنار می‌زدند، گذشته است.
وی به بصیرت و هوشیاری ملت غیور ایران اشاره کرد و گفت: برنده و پیروز واقعی، ملت ایران، مقام معظم رهبری و جمهوری اسلامی ایران است که با فرمان و مدیریت رهبر، مردم با حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی بار دیگر نظام را تثبیت می‌کنند.
فتوحی انتخابات 96 را مایه عزت و اقتدار دوباره ایران اسلامی خواند و بیان داشت: مردم به خوبی به وظیفه خود عمل کردند و اکنون نوبت مسؤولان است که با عمل به وعده‌های خود، دِین آن‌ها را ادا کنند.