معاون اداره کل ورزش و جوانان فارس که به شهرستان اقلید سفر کرد، خواستار ساماندهی پروژه های نیمه تمام ورزشی در این شهرستان شد.
اردشیر حسن زاده معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان فارس یکشنبه درحاشیه بازدید از پروژه های ورزشی نیمه تمام در اقلید به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به شرایط فعلی ناشی از کمبود اعتبارات و مشکلات مالی که دستگاه های اجرایی با آن روبرو هستند و اداره کل ورزش و جوانان نیز از این قاعده مستثنی نیست می توانیم با تکیه بر مصوباتی که داشته ایم برای پیشرفت و تعالی ورزش امیدوار به آینده باشیم .
وی با اشاره به تخصیص اعتبار بیست و هفت صدم از مجموع 9 درصد ارزش افزوده که پرداخت آن در حوزه ورزش قطعی و در سال 96 پرداخت خواهد شد اضافه کرد : با برخورداری از چنین اعتبارات مالی و سایر موارد مشابهی که برای تامین بودجه کمک به ورزش تصویب شده است امیدواریم بتوانیم پروژه های نیمه تمام در بخش ورزش استان را سر و سامان ببخشیم .
حسن زاده پس ازبازدید ازمحل سابق مجموعه ورزشی نیرو تندرسی در مرکز شهر که برای ایجاد فضای مناسب تر تخریب شده و ساخت دوباره آن بلاتکلیف مانده است گفت:در شهرستان اقلید به علت پی گیری های مستمری که مسئولین محلی برای رفع معضلات ورزش انجام می دهند ما را برای کمک به حل مشکلات ورزش اقلید مصمم تر می کند.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان فارس ابراز امیدواری کرد با تنظیم گزارشی از مشکلات این مجموعه ورزشی در حال احداث و ارائه آن به مسئولین ذی ربط و با هماهنگی بیشتر پروژه فوق در آینده نزدیک تکمیل شود و در اختیار مردم قرار گیرد .
وی بیان کرد: اگر با عدم استقبال بخش خصوصی در ساخت این پروژه مواجه شویم اداره کل ورزش و جوانان فارس در به اتمام رسانیدن این پروژه تلاش خواهد کرد . 
همچنین با حضور این مقام و دیگر مقامات محلی ،پس از تودیع زهرا نیکوکار سرپرست سابق اداره ورزش و جوانان ، حسن مسعودی رییس جدید این اداره معرفی شد .
مسعودی که سابقه چند ساله در مدیریت تربیت بدنی آموزشگاه های شهرستان اقلید را در کارنامه خود دارد بخشی از سیاست های کاری خود را چنین اعلام کرد : فعال سازی انجمن پیشکسوتان ورزش شهرستان و استفاده از دانش و تجربه آنان که سال‌ها در ورزش حضور داشته‌اند و امروز کوهی از تجربه و اطلاعات هستند،تعامل گسترده با تمام نهادها و مجموعه‌های ورزشی از جمله آموزش و پرورش، شبکه بهداشت ودرمان، موسسات آموزش عالی، ناحیه مقاومت و سایر سازمان‌های دولتی و تمام سازمان‌هایی که می‌توانند در سازماندهی و رشد ورزش و جوانان کمک کنند.
توجه زیربنایی به بحث ورزش همگانی، تلاش برای حل مشکلات جوانان،اجرای فرایند استعداد یابی که ارتقای سطح توانمندی ورزشکاران، مربیان، داوران، سرپرستان وهم چنین امکانات وتجهیزات خواهد داد،‌آراستگی وزیبا سازی فضاهای موجود، نظم وانضباط کاری و توجه به ورزش قهرمانی وحرفه ای از دیگر اولویت ها اعلام شد.
در این مراسم از تلاش های جواد جلیلی رئیس پیشین اداره ورزش و جوانان اقلید وهمچنین مریم نیکوکار سرپرست پیشین این اداره با اهدای لوح تقدیر و هدایا قدردانی شد .
خبرنگار: مهدی مرتضوی

انتشاردهنده:‌غلامرضا مالک زاده