سیروس پاک فطرت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز اظهار داشت: نگاه یک عضو شورای اسلامی در کلان‌شهر شیراز باید نگاه بلند مدت و آینده‌نگرانه باشد.

وی بیان کرد:به فرموده رهبرمعظم انقلاب استان فارس در قله است و باید کلان‌شهر شیراز که مرکز این استان پهناور و ولایت‌مدار است را نیز در قله ببینیم.

مدیرکل سابق حوزه شهردار شیراز خاطرنشان کرد: یک عضو شورای اسلامی شهر باید مسائل و مشکلات شهر را به خوبی شناخته و در ارتباط با مردم به دنبال برطرف کردن مشکلات موجود باشد.

پاک‌فطرت با اشاره به رقابت بیش از 650 کاندید در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: متاسفانه بخش زیادی از این افراد برای کسب شهرت و اشتغال نام‌نویسی کرده‌اند و این در حالی است که شورای اسلامی برای اشتغال نیست بلکه برای انتقال تجربه است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس افزود: شورای اسلامی جای برنامه و کار است و مردم باید بصیرت داشته و افرادی را انتخاب کنند که تنها هدفشان خدمت باشد.

مدیرکل سابق حوزه شهردار شیرا با اشاره به بودجه شیراز بیش از دو هزار میلیارد تومانی شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: مدیریت و برنامه‌ریزی این اعتبار کار هرکسی نیست و باید افرادی کارشناس و متعهد انتخاب شوند.

پاک فطرت با اشاره به 30 سال سابقه مدیریتی خود در سمت‌هایی از جمله مدیرکل نهضت سوادآموزی فارس، فرماندار اقلید، مدیرکل حوزه شهردار شیراز، رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس و همچنین عضویت در شورای دوم شهر شیراز گفت: با مشاوره استادان دانشگاه 40 برنامه عملیاتی در بخش‌های مختلف شهری را آماده کرده‌ام.

به گزارش تسنیم، تعداد اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در دوره پنجم از 21 نفر به 13 نفر کاهش یافته است.