به گزارش پورتال شهرستان اقلید مسعود دهملایی مدیرکل هواشناسی استان فارس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به بارش باران در شهرستان‌های فارس از دیشب تا بعد از ظهر امروز، اظهار کرد: خنج با ۵۲، داراب ۴۷ و ۷ دهم و اردکان ۳۷ و ۸ دهم میلی متر بیشترین میزان بارندگی را دارند.

او ادامه داد: در قیروکارزین ۳۵ و ۵ دهم، استهبان ۳۵ و ۲ دهم، نورآباد ۳۵، نی ریز ۲۹ و ۷ دهم، فراشبند ۲۷ و ۶ دهم، لار ۲۶ و ۳ دهم، درودزن ۲۴ و ۶ دهم، فسا ۲۳ و ۳ دهم، فیروزآباد ۲۲ و ۷ دهم، خفر ۲۱ و ۸ دهم، جهرم ۲۱ و ۲ دهم، شهرک گلستان ۲۱ و یک دهم، زرین دشت ۲۰ و ۴ دهم، لامرد ۲۰ و یک دهم و شیراز ۲۰ میلی متر باران به ثبت رسیده است.

مدیرکل هواشناسی استان فارس تصریح کرد: در سروستان ۱۹ و ۵ دهم، کازرون ۱۶ و ۵ دهم، فورگ ۱۴ و ۵ دهم، تخت جمشید ۱۲، ارسنجان ۱۱ و ۷ دهم، اقلید ۱۱ و ۶ دهم، زرقان ۱۰ و ۶ دهم، ایزدخواست ۸، بوانات ۵ و ۹ دهم، صفاشهر ۴ و ۵ دهم، و آباده ۳ و ۸ دهم میلی متر باران باریده است.

مسعود دهملایی بیان کرد: فیروزآباد با ۵۷۰ و ۳ دهم، اردکان با ۵۱۳ و ۵ دهم و قیروکارزین با ۴۷۷ و ۶ دهم میلی متر بیشترین میزان بارش در سال زراعی ۹۸-۹۹ (تا امروز ۳ فروردین) را به خود اختصاص داده اند.