به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، صالح مشتاقی‌لار صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان که با حضور معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس، امام‌جمعه، نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی و برخی از رؤسای ادارات شهرستانی در سالن اجتماعات شهید بهمن شریفی فرمانداری اقلید برگزار شد اظهار داشت: اصل و اساس اداره جامعه نیاز به برنامه دارد.

وی با اشاره به برنامه‌های پنج‌ساله کشور، از برنامه بودجه سالانه استان و شهرستان سخن گفت و بیان کرد: سال‌های گذشته 89 درصد اعتبارات به صورت ملی و 11 درصد به صورت استانی توزیع می‌شد که امسال این رقم به 70 درصد ملی و 30 درصد استانی تغییر پیدا کرده است.

مشتاقی لار به اعتبارات نفت و گاز، تملک دارایی سرمایه‌های استانی و توازن منطقه‌ای اشاره و از سهم 21 میلیارد و 322 میلیون تومانی این شهرستان از اعتبارات سه درصد نفت و گاز و تملک دارایی سرمایه‌های استانی در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: اعتبارات نفت و گاز اقلید در سال جاری با افزایش 190 درصدی نسبت به سال پیش، حدود 15 میلیارد و 472 میلیون تومان است.

فرماندار اقلید همچنین به سهم 5 میلیارد و 850 میلیون تومانی این شهرستان از اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌های استانی خبر داد.