به گزارش پورتال شهرستان اقلید به نقل از شیراز-ایرنا دکتر عبدالشهید مغانی نسب رییس بیمارستان اقلید روز چهارشنبه اعلام کرد : با توجه به افزایش بیماران دیالیزی در سال‌های گذشته و نبود فضای مناسب برای انجام دیالیز در ساختمان اصلی بیمارستان، با بهره برداری این مرکز که به نام امام موسی کاظم(ع) نامگذاری شده بیماران می توانند در فضایی مناسب دیالیز شوند.

رییس شبکه بهداشت و درمان اقلید نیز در حاشیه بهره برداری از این ساختمان ، با تقدیر از زوج نیک اندیش اقلیدی، ابراز امیدواری کرد اینگونه کارهای خیر در بخش بهداشت و درمان شهرستان اقلید، افزایش یابد.

دکتر  جعفر وکیلی  افزود: نیکوکاران می توانند با اقدام مناسب و مشارکت در برطرف کردن مسایل حوزه سلامت، گامی در راستای توسعه سلامت و بهداشت شهرستان اقلید بردارند.

در ساختمان بیماران خاص امام موسی کاظم(ع)، ۳۱ بیمار نیازمند دیالیز، به صورت روزانه و در نوبت‌های صبح و عصر خدمات دریافت می کنند و در صورت اورژانسی بودن بیمار، در نوبت شب، خدمات دیالیزی ارایه می شود، همچنین ۱۴ بیمار تالاسمی شهرستان اقلید، به صورت متوالی و در دوره‌های ۱۴ روزه برای تزریق خون به این مرکز مراجعه می کنند.

شهرستان اقلید در فاصله ۲۱۰ کیلومتری شمال شیراز در استان فارس قرار دارد.