به گزارش پورتال شهرستان اقلید به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) اقلید گفت: با توجه به مراجعه زیاد حضوری و شلوغی خط‌های تلفن مستقیم درمانگاه، با هدف رفاه حال مردم و سهولت در گرفتن نوبت بدون مراجعه حضوری، سیستم نوبت دهی پزشکان در درمانگاه بیمارستان راه اندازی شد و مراجعان می‌توانند از سه روش نوبت دهی تلفنی، استفاده از نرم افزار اپلیکیشن «پذیرش ۲۴» و نوبت دهی به صورت اینترنتی برای گرفتن نوبت اقدام کنند.
عبدالشهید مغانی نسب افزود: شهروندان می‌توانند اپلیکیشن پذیرش ۲۴ را دانلود و روی گوشی خود نصب کنند و پس از پیدا کردن نام بیمارستان مورد نظر در قسمت جستجوی نرم افزار وارد قسمت نوبت دهی کلینیک شده و با انتخاب نام پزشک یا تخصص مورد نظر، اقدام به دریافت نوبت کنند.
وی ادامه داد: از دیگر مزایای این نرم افزار نوبت دهی، دریافت نوبت به صورت اینترنتی با مراجعه به نشانی http//nobatcenter.sums.ac.ir/tcs است.
رییس بیمارستان اقلید گفت: هنگام دریافت نوبت به این سه روش، پس از پایان گرفتن نوبت و ثبت در سیستم، نرم افزار یک شماره پیگیری ارایه می‌کند که فرد باید این شماره پیگیری را نزد خود نگه دارد و هنگام مراجعه به درمانگاه شماره پیگیری را به واحد پذیرش تحویل دهد