به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، طی آیینی با حضور قائم‌مقام شرکت آب و فاضلاب روستایی فارس، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری فارس، فرماندار اقلید، بخشدار مرکزی، و... در فرمانداری این شهرستان، با تقدیر از زحمات محمد مسموعی رئیس پیشین آبفای روستایی شهرستان اقلید، محسن شریفی به‌عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

فرماندار اقلید در ابتدای این آیین بابیان اینکه تغییر مسؤولان و افراد در سمت‌های مختلف امری طبیعی است از تلاش‌های مؤثر و خدمات ارزنده مدیر پیشین آبفای روستایی این شهرستان قدردانی کرد و بر لزوم حمایت از رئیس جدید این اداره در راستای خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم تأکید کرد.

صالح مشتاقی لار از اهمیت کار در حوزه آب‌رسانی با توجه به خشک‌سالی و مشکلات پیش‌آمده سخن گفت و اظهار داشت: در مواقع سخت و مشکل، هنر مدیریتی امری لازم و ضروری است.

در ادامه قائم‌مقام آب و فاضلاب روستایی فارس از اهمیت آب در زندگی سخن گفت و با اشاره به قیمت واقعی آب و تفاوت آن با قیمتی که عرضه می‌شود اظهار داشت: باید با مدیریت مصرف و مسؤولیت پذیری در حفظ و استفاده بهینه از منابع بکوشیم.

سید محسن موسوی اصل بابیان اینکه اتکای آب و فاضلاب روستایی بر اساس بودجه دولتی است به عدم تخصیص برخی اعتبارها اشاره کرد و از مشکلات موجود در این حوزه طی سال‌های گذشته سخن گفت.

وی وجود مدیرانی چون محمد مسموعی که با جلب رضایت مردم در عرصه خدمت به آن‌ها با تمام توان می‌کوشید را مایه افتخار مجموعه آبفای روستایی خواند و با تأکید بر مساعدت و همراهی مسؤولان شهرستانی با رئیس جدید آبفای روستایی اقلید، حمایت‌های بیشتر مالی و اعتباری از این مجموعه را خواستار شد.

سپس مدیر پیشین آبفای روستایی اقلید به ارائه گزارشی از عملکرد چند سال گذشته این اداره پرداخت و از حفر و وارد شدن 40 حلقه چاه آب به مدار در سطح شهرستان اقلید خبر داد.

محمد مسموعی احداث 7 تا 8 هزار مترمکعب مخزن ذخیره، یک هزار مترمربع مرکز اداری و... در سطح شهرستان، راه‌اندازی آزمایشگاه شمال فارس و استفاده از سیستم نوین کلرزنی آب و... را به‌عنوان گوشه‌ای از خدمات صورت گرفته در این عرصه برشمرد.

در پایان جلسه نیز، رئیس جدید آبفای روستایی اقلید با تقدیر از اعتماد مسؤولان استانی و شهرستانی بر تلاش در راستای خدمت مؤثر به مردم تأکید کرد.

به گزارش فارس، محمد مسموعی که از سال 1385 تاکنون مدیریت آبفای روستایی اقلید را به عهده داشت، به‌عنوان مدیر جدید آبفای شهری اقلید معرفی شد و محسن شریفی که پیش از این به‌عنوان رئیس اداره فنی و بهره‌برداری آبفای روستایی اقلید خدمت می‌کرد، رئیس جدید این اداره شد.