در آیینی با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی حسن مسعودی به‌عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان اقلید معرفی و از زحمات بیش از یک‌ساله مریم نیکوکار تقدیر شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، در آیینی که عصر امروز با حضور معاون پشتیبانی و توسعه اداره ورزش و جوانان فارس، امام‌جمعه و فرماندار اقلید، بخشداران، مسؤولان شهرستانی، رؤسای هیأت‌های ورزشی و برخی از ورزشکاران و ورزش‌دوستان در سالن فرهنگی تربیتی شهید کوثری این شهرستان برگزار شد از خدمت بیش از یک‌ساله مریم نیکوکار در عرصه ورزش اقلید به‌عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان این شهرستان تقدیر و حسن مسعودی به‌عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.
سرپرست پیشین اداره ورزش و جوانان اقلید در این آیین از همراهی و همکاری مسؤولان استانی و شهرستانی با اداره ورزش و جوانان در موارد مختلف تقدیر کرد و با اشاره به کمبود اعتبارات، از مشکلات غیرقابل‌پیش‌بینی ازجمله خشک شدن چاه آب مجموعه ورزشی انقلاب، تعمیرات موردنیاز استخر و... سخن گفت و تصریح کرد: به مدد خداوند، همکاری و همراهی مسؤولان و همدلی همکاران اداره ورزش و جوانان و هیات‌های ورزشی بسیاری از مشکلات رفع شد.
مریم نیکوکار افتتاح سالن ورزشی حسن‌آباد و خانه کوهنورد، حفر و بهره‌برداری از چاه آب چمن مجموعه ورزشی انقلاب، آغاز و اجرای تعمیرات استخر شهیدان عباس‌نژاد، تعمیرات، بازسازی و تجهیز سالن‌ها و اماکن ورزشی این شهرستان ازجمله ساخت سرویس بهداشتی سالن انقلاب و نوسازی سرویس بهداشتی سالن تختی را ازجمله اقداماتی برشمرد که در دوران تصدی وی انجام شده است.
وی همچنین رنگ‌آمیزی و تجهیز سالن حجاب، خانه ژیمناستیک و رزمی، گازکشی سالن حسن‌آباد، چشمه رعنا، آسپاس و تعمیر و تجهیز برای سالن‌های سده و دژکرد، نوسازی و ساخت سرویس بهداشتی سالن ورزشی انقلاب و تختی، خرید دو کولر و اسکوربرد و رنگ‌آمیزی سالن ورزشی سرداران - حجاب و انقلاب، تعمیرات، بازسازی، رنگ‌آمیزی و تجهیز سالن ورزشی ژیمناستیک و رزمی را از دیگر این اقدامات دانست.
نیکوکار تکمیل روشنایی سالن ورزشی پینگ‌پنگ، ساخت رختکن و موزاییک سالن بکان، تعمیرات سالن ورزشی شهر سده و لوله‌کشی گاز سالن حسن‌آباد و... را از جمله عملکرد اداره ورزش و جوانان اقلید در بخش عمرانی و زیرساختی در دو سال گذشته عنوان کرد.
وی به کسب بیش از 200 عنوان ورزشی در مسابقات استانی و شهرستانی خبر داد و بر لزوم همراهی و حمایت مسؤولان در ارتقای ورزش شهرستان اقلید تأکید کرد.
در ادامه رئیس جدید اداره ورزش و جوانان اقلید از اهمیت ورزش در سلامت روح و جسم افراد به‌ویژه جوانان و نوجوانان و تأثیر آن در ارتقای قانون‌مداری، فرهنگ اجتماعی و تعامل بیشتر سخن گفت و بیان داشت: از تمام خدمتگزاران پیشین و کنونی عرصه ورزش شهرستان اقلید و حمایت مسؤولان استانی و کشوری در این زمینه قدردانی کرد.
حسن مسعودی فعال‌سازی انجمن پیشکسوتان را از مهم‌ترین برنامه‌های خود عنوان کرد و گفت: اجرای فرایند استعدادیابی، آراستگی و زیباسازی فضاهای موجود، توجه به ورزش همگانی، قهرمانی و حرفه‌ای، تعامل گسترده با نهادهای مرتبط با ورزش و جوانان، نظم و انضباط کاری، قانون‌مداری، حفظ حرمت و شأن ورزشکاران و... را از دیگر برنامه‌های کاری خود به‌عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان اقلید برشمرد.
بر اساس این گزارش، در پایان این آیین با اهدای لوح تقدیر و هدایا توسط ادارات شهرستانی و هیات‌های ورزشی از زحمات رئیس پیشین اداره ورزش و جوانان اقلید جواد جلیلی و نیز مریم نیکوکار سرپرست پیشین این اداره تجلیل و قدردانی شد.