به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، حسن مسعودی در جلسه هماهنگی گرامیداشت دهه کرامت و استقبال از دوندگان جاده ولایت که با حضور فرماندار و معاون وی، بخشداران، مسؤول هیأت رزمندگان اسلام اقلید، رئیس دبیرخانه جشنواره نسیم ولایت در این شهرستان و برخی از مسؤولان شهرستانی در سالن شهید بهمن شریفی فرمانداری این شهرستان برگزار شد از آمادگی و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای استقبال از دوندگان جاده ولایت در اقلید سخن گفت.

وی از ورود کاروان دوندگان جاده ولایت به شهرستان اقلید در روز دوشنبه دوم مردادماه امسال خبر داد و همکاری و همراهی مردم و تمام نهادها و ادارات شهرستانی در برگزاری آیین باشکوه استقبال از این دوندگان را خواستار شد.

مسعودی اظهار داشت: این دوندگان با حمل پرچم سبز رضوی و عبور از شهرهای شلمچه، خرمشهر، آبادان، اهواز، بهبهان از استان خوزستان، دهدشت و یاسوج از استان کهکیلویه و بویراحمد، اقلید در فارس، دهشیر، یزد و طبس، نیشابور مسیر 2 هزار کیلومتری را طی کرده و پرچم رضوی را بر فراز گنبد طلایی نصب خواهند کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان اقلید با تأکید بر تعامل و هماهنگی تمام ادارات شهرستانی، مساعدت نیروی انتظامی در راستای نظم و امنیت و هلال‌احمر و شبکه بهداشت برای پوشش امدادی و پزشکی کاروان را خواستار شد.

انتهای پیام/