به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی عصر امروز در آیین تودیع و معارفه  فرماندار پیشین و جدید این شهرستان که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و نیز مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس، نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی، بخشداران، شهرداران، دهیاران، اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاها، مسؤولان شهرستانی و... در سالن امام رضا(ع) برگزار شد از زحمات و خدمات ارزنده صادق کریمی در این شهرستان تقدیر کرد.

وی اظهار داشت: جامعه‌ای که مردمی ولایت‌مدار، همیشه در صحنه، پیرو خط رهبر و تابع فرمان ایشان باشد همواره موفق و پیروز است.

طالبی افزود: ایران اسلامی بر اساس وجود چنین مردمی و نیز بر پایه همدلی، همراهی و هوشیاری مردم به اقتدار کنونی رسیده است به‌طوری‌که تکاپوهای چند ساله دشمنان نتوانسته کوچک‌ترین ضربه‌ای به ما وارد کند.

امام‌جمعه اقلید به سخن مقام معظم رهبری که پیش از راهپیمایی بیست‌ودوم بهمن‌ماه امسال فرمودند «مردم در روز راهپیمایی پاسخ یاوه‌گویی‌های رئیس‌جمهور آمریکا و... را می‌دهند» اشاره کرد و گفت: مردم وفادار و ولایت‌مدار ایران اسلامی راهپیمایی 22 بهمن امسال را باشکوه‌تر از هرسال برگزار کردند و نوای مرگ بر آمریکا را محکم‌تر از همیشه فریاد زدند و این نمونه‌ای از ولایت‌مداری و همراهی مردم از نظام و انقلاب و رهبری است.

طالبی تصریح کرد: حماسه‌ای که مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال به وجود آوردند چنان دشمنان را مأیوس و ناامید کرد که نمی‌دانستند این حرکت را چگونه تحلیل کنند.

وی به قدرت و همت ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، بسیج و ... در دفاع از کشور و حفظ و ارتقای امنیت اشاره کرد و بیان داشت: قدرت دفاعی و امنیت کشور به اندازه‌ای است که دشمنان فکر حمله نظامی به ایران را نمی‌کنند و تنها به زبان از گزینه‌های روی میز سخن می‌گویند.

امام‌جمعه اقلید با اشاره به حضور مؤثر، به‌موقع و همیشگی مردم در عرصه‌های مختلف دفاع از نظام، کشور، انقلاب و آرمان‌های والای اسلام و بابیان اینکه گرانی، رکود، تورم، مشکلات اقتصادی و... موجب عدم حضور آن‌ها نشده است بر لزوم تلاش، همت و مسؤولیت پذیری هرچه بیشتر مسؤولان در راستای رفع مشکلات، تکریم ارباب‌رجوع و خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم تأکید کرد.