به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، عشایر غیور استان بویژه در شهرستان های فیروزآباد، قیر و کارزین، اقلید، فراشبند، فسا، خنج، ممسنی، آباده و جهرم با حضور چشمگیر در جشن بزرگ انقلاب بر تداوم ایستادگی و جانفشانی در راه به ثمر رسیدن آرمان های انقلاب مهر تایید زدند.
عشایر سلحشور فارس همانطور که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی داشتند و پس از آن نیز در دوران هشت سال دفاع مقدس مردانه در مقابل دشمنان ایستادند و شهید و جانباز تقدیم انقلاب کرده اند امروز نیز با حضور باشکوه و سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، ای رهبر آزاده ، آماده‌ایم پاسخی کوبنده به  یاوه گویی های اخیر آمریکا و اقدامات وقیحانه آنها دادند.
عشایر غیور فارس امروز فریاد صیانت و حمایت از انقلاب اسلامی ایران را سر دادند و به دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ثابت کردند که این مردم هیچ گاه امام و رهبری خود را تنها نخواهند گذاشت. استان فارس از مناطق مهم عشایری کشور است و بزرگترین ایل ایران( ایل قشقایی ) با 6 طایفه در فارس زندگی می کنند.
عشایر فارس با بیش از 27 هزار خانوار شامل 147 هزار و 790 نفر ، بیش از 13 درصد از جمعیت عشایر کشور را به خود اختصاص داده اند