به گزارش پورتال شهرستان اقلید، به نقل از  راهبرد معاصر؛ با فراگیر شدن قطعی برق در اثر شدت گرمای هوا، قطعی برق به استان فارس و شیراز هم رسید. با توجه به مشکلات فراوانی که برای مردم ایجاد شده، شرکت برق در جهت کمک به مردم برای برنامه ریزی در اوقات خاموشی، جدول خاموشی برق استان فارس را اعلام کرده است. در ادامه جدول خاموشی شیراز امروز دوشنبه 3 خرداد 1400 را برای شما همرهان عزیز آورده ایم.

انتشار جدول خاموشی شهرهای استان فارس

شرکت برق استان فارس، جداول خاموشی های احتمالی شهرستانهای استان فارس را منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، هر مشترک با دریافت اولین خاموشی و اطمینان از اینکه خاموشی مدیریت اضطراری بار می باشد، با مراجعه به جدول و تطابق روز و ساعت نسبت به شناسایی گروه (منزل/محل کار) خود اقدام نموده و پس از شناسایی، از جدول فوق برای بقیه ساعات و ایام هفته استفاده نماید.
نکات مهم برای شهروندان شیرازی
۱- برنامه زمانبندی احتمالی بوده و حذف یا اعمال خاموشی ها متأثر از بار شبکه سراسری می باشد که مسئولین شهرستان و استانی در آن نقشی ندارند.
۲- خاموشی ها حتی الامکان در موعد مقرر پایان می یابد. لذا خواهشمنداست از تماس های غیر ضروری و مکرر با سامانه ۱۲۱ در طول مدت خاموشی خودداری نمایید تا سایر مشترکین بی برق که دچار خرابی داخلی شده اند بتوانند راحت تر با سامانه ارتباط برقرار نمایند.
۳- جدول زمانبندی مربوط به خاموشی های با برنامه می باشد و در صورت بروز خرابی در شبکه، زمان و محل خاموشی از طریق پیام در سامانه ۱۲۱ اطلاع رسانی می گردد.
۴- مشترکین کشاورزی – صنعتی و عمومی اداری که دارای کنتورهای هوشمند می باشند طبق دستورالعمل های قبلی خاموش می شوند.
۵- ضمن سپاس از همراهی شما مشترکین فهیم و صبور استان فارس بدیهی است هرچه صرفه جویی شما عزیزان در مصرف برق بیشتر باشد و ما را در کشف و جمع آوری ماینر های غیر مجاز یاری نمایید ، احتمال کاهش و حذف خاموشی ها وجود دارد.

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس

جدول قطع برق شهرستان اقلید

جدول قطعی برق شیراز 3 خرداد 1400