به گزارش پورتال شهرستان اقلید به نقل از خبرگزاری فارس از اقلید، سرهنگ مهدی صالحی در مراسم توزیع بسته های معیشتی با اشاره به حضور بیش از یک هزار و 800 بسیجی در تیم‌های مدافع سلامت اظهار داشت: در بخش دیگر اقامات سپاه شهرستان مرحله نخست اهدای جهیزیه به زوج های جوان است که در روز میلاد حضرت علی اکبر(ع)  18 سری جهیزیه به زوج‌ها تحویل داده شد.

فرمانده سپاه اقلید از پیگیری‌های درحال انجام برای تهیه بسته‌های حمایتی بیشتر و توزیع بین نیازمندان خبر داد و بیان داشت: در راستای تحقق اهداف و اجرای طرح ازدواج آسان، تاکنون طی دو مرحله، 123 سری جهیزیه بین زوج‌های جوان نیازمند توزیع شد.

وی ادامه داد: در مرحله دوم به مناسبت ولادت باسعادت امام حسن مجتبی (ع) بود، 105 سری جهیزیه شامل 500 قلم کالا به همت سپاه فجر و اداره بهزیستی به زوج‌های جوان اهدا شد.

به گفته صالحی، شرکت در طرح‌های غربالگری، عملیات گندزدایی و سایر خدمات‌رسانی بهداشتی در کنار شبکه بهداشت و درمان، توزیع 32 هزار و 470 هزار محلول ضد عفونی دست در سطح شهرستان، گندزدایی 32 مرحله‌ای اماکن و معابر شهر اقلید، راه‌اندازی 8 کارگاه تولید ماسک با حضور نیروهای جهادی و بسیجی و تولید و توزیع بیش از یکصد و 50 هزار ماسک، از  جمله نیروی های بسیجی این شهرستان است که در این مدت به آسیب دیدگان کرونا خدمات رسانی کرده اند.