فرماندار اقلیدگفت: توجه به جوانان پیشرفت جامعه را رقم خواهد زد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اقلید .در این جلسه صالح مشتاقی لار فرماندار این شهرستان گفت:بزرگترین ذخایر و سرمایه برای کشور جوانان هستند و از این پتانسیل باید برای پیشرفت جامعه استفاده کرد.
وی اظهار داشت:نقش جوانان در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی  بر هیچ کس پوشیده نیست و با همت این جوانان پله های ترقی در همه ابعاد جامعه در حال طی شدن می باشد .
وی افزود نیمی از جمعیت کشور ایران اسلامی را جوانان تشکیل می دهند و این رو  مسولان باید تمام توان و همت خود را در رفع مشکلات این قشر بکار گیرند .
فرماندار اقلید مهمترین دغدغه جوانان را اشتغال دانست و بیان کرد:با وجود قشر عظیم جوانان در جامعه فراهم نمودن شغل برای آنان از اولویت های کاری دولت تدبیر و امید قرار گرفته و در این راستا گامهای زیادی از جمله اعطإ تسهیلات اشتغال زایی  برداشته شده است .
مشتاقی لار استفاده از ظرفیت جوانان در پیشرفت کشور را امری ضروری خواند و خاطر نشان کرد : توجه به جوانان پیشرفت و فتح قله های ترقی جامعه را رقم خواهد زد و استعدادهای موجود در این قشر می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات جامعه باشد.
وی گفت:باید با انجام کارشناسی نیازهای اولیه جوانان بررسی شده و در راستای آن نیازها ،کمیته های تخصصی برای پیگیری مسائل و مشکلات آنان تشکیل شود .
وی افزود :مسائل جوانان در همه ابعاد از جمله اشتغال ،ازدواج،مسکن ،ورزش و امورات فرهنگی باید مورد بررسی قرار بگیرد و کمیته های تخصصی با جدیت و به صورت مستمر در صدد پیگری این مسئل باشند.
وی تصریح کرد :منشأ بسیاری از مشکلات جامعه عدم توجه به جوانان می باشد و اگر با همکاری و همدلی  همه دستگاهها به این موضوع توجه خاصی شود بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد.
وی تصریح کرد : با توجه به نزدیک شدن به ایام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا حضور باید همه مردم و به خصوص جوانان مسولان را در برگزاری یک انتخابات سالم یاری و زمینه حضور دیگر اقشار جامعه را فراهم آورده تا مایه یأس و ناامیدی دشمنان این نظام مقدس را فراهم آورده شود.