جانشین فرمانده سپاه اقلید با بیان اینکه امروز به چنان عزت و قدرتی رسیدیم که حذف نام انقلاب در معادلات سیاسی امکان‌پذیر نیست، گفت: اینکه ابرقدرت‌ها و مستکبران جهانی نتوانستند پیروز شوند، نشئت‌گرفته از تفکر جهاد، شهادت و بسیجی بود که امام خمینی (ع) برای ما به ارث گذاشت.

 

به گزارش پورتال شهرستان اقلید به نقل از خبرگزاری فارس از اقلید، طی آیینی با حضور فرماندار، جانشین فرمانده سپاه و برخی از مسؤولان شهرستانی در سالن اجتماعات شهید شریفی فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با تقدیر از زحمات سرگرد حسن مهدوی، برادر پاسدار رحمان قزل بیگلو به‌عنوان مسؤول جدید حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی (بسیج ادارات، کارگری و اصناف) شهرستان اقلید معرفی شد.

جانشین فرمانده سپاه اقلید در این آیین بیان داشت: زمانی که به شاکله نظام و مدیریت قدرتمند امام خمینی (ره) دقت می‌کنیم، متوجه می‌شویم که دست عنایت امام زمان (عج) بر سر این نظام است که هر چیزی در جای خود، قرار گرفته است.

مهدی صالحی ادامه داد: امروز که 40 سال از عمر انقلاب می‌گذرد، می‌بینیم که همان تدابیری که امام خمینی (ره) در نظر گرفتند، بهترین راه و مسیر بود که مقام معظم رهبری نیز با مدیریت و درایت خود، آن را ادامه می‌دهند.

وی تصریح کرد: امروز به چنان عزت و قدرتی رسیدیم که حذف نام انقلاب در معادلات سیاسی امکان‌پذیر نیست.

صالحی افزود: اینکه ابرقدرت‌ها و مستکبران جهانی نتوانستند پیروز شوند، نشئت‌گرفته از تفکر جهاد، شهادت و بسیجی بود که امام خمینی (ع) برای ما به ارث گذاشت.

جانشین فرمانده سپاه اقلید عنوان کرد: زمانی که اسم بسیج می‌آید، به شکل سازمان‌دهی آن کاری نداریم، بلکه هر فردی که در جای‌جای مملکت، دلش برای اسلام، نظام، شیعه و مردم می‌تپد و دلسوزی می‌کند، بسیجی است.

صالحی در ادامه به بسیج ادارات، کارگری و اصناف و نقش هریک از آن‌ها در پیروزی انقلاب و حفظ و تداوم آن اشاره کرد و بر لزوم همکاری و تعامل با مسؤول جدید حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی (بسیج اصناف، ادارات و کارگری) تأکید کرد.

انتهای پیام