به گزارش پورتال شهرستان اقلید، به نقل از خبرگزاری تسنیم از شیراز، مجلس یازدهم شورای اسلامی در 7 خردادماه سال گذشته شروع به‌کار کرده و تقریبا یک سال از عملکرد نمایندگان گذشته است. نمایندگان استان فارس در سالی که گذشت تلاش خود را بر انجام پروژه‌های کلان مانند انتقال آب از دریا به استان، توسعه خطوط ریلی و غیره معطوف کردند. 

براساس اساسنامه داخلی مجمع نمایندگان استان فارس هر نماینده تنها برای یک سال می‌تواند رئیس مجمع باشد در همین راستا امروز رئیس و اعضای جدید هیئت رئیسه مجمع نمایندگان استان فارس انتخاب شدند. 

حسین حسین‌زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز که در این دوره به عنوان نایب رئیس مجمع نمایندگان استان انتخاب شده است در گفت‌وگو با تسنیم اعضای جدید را برشمرد و اظهار داشت: علیرضا پاک‌فطرت نماینده مردم شیراز و زرقان در این دوره به عنوان رئیس مجمع انتخاب شد. 

وی گفت: بر این اساس فرهاد طهماسبی نماینده نی‌ریز و استهبان به عنوان سخنگو و مسلم صالحی نماینده اقلید به عنوان دبیر مجمع نمایندگان استان فارس در دور جدید انتخاب شدند. 

نایب رئیس مجمع نمایندگان استان فارس درباره رویکرد جدید مجمع افزود: باید مسائل استان اولویت‌بندی شود اما با توجه به تغییر دولت تلاش بر این است که استان فارس بیشتر دیده شود. 

حسین‌زاده بیان کرد: باید مدیران توانمند و در راستای آرمان‌ها و گفتمان انقلاب اسلامی برای استان انتخاب شود تا استان فارس به جایگاه واقعی خود آن گونه که شایسته است برسد.

به گزارش تسنیم پیش از این ابراهیم عزیزی رئیس، محمدجواد عسگری نایب رئیس و مجید انصاری سخنگوی مجمع نمایندگان استان فارس بودند.