به گزارش پورتال شهرستان اقلید، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در بازدید از محل اجرای این طرح گفت: در شهریور ماه سال گذشته در سفر وزیر راه و شهرسازی مقرر شد، طرح تقاطع غیرهمسطح در سه‌راهی یاسوج، اقلید و مهریان در مدت ۲۴ ماه اجرا و به بهره‌برداری برسد.

مهدی روشنفکر از اختصاص ۳۵۰ میلیارد ریال به اجرای این طرح خبر داد و افزود: با گذشت ۹ ماه از وعده وزیر راه و شهرسازی متأسفانه روند کار رضایت بخش نیست و انتظار می رود که مجری این طرح راهسازی اقدامات لازم برای تسریع در روند اجرا و بهره‌برداری از آن را در دستور کار قرار دهد.
روشنفکر اضافه کرد: در تلاش هستیم بخشی از ۴۲۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته به طرح جاده یاسوج به اقلید نیز اعتباری به طرح تقاطع غیرهمسطح مهریان اختصاص داده شود.

پژمان نیک‌اقبالی مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد هم در این بازدید گفت: دبی آب رودخانه و معارضات مردمی باعث کندی روند اجرای طرح تقاطع غیرهمسطح در سه‌راهی یاسوج، اقلید و مهریان شده است، که امیدواریم با اقدامات انجام شده به روند اجرای این طرح تسریع داده شود.