به گزارش پورتال شهرستان اقلید مراد صارمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اقلید، با گرامی‌داشت هفته ناجا از شجاعت، اخلاص و کارآمدی نیروی انتظامی که در راستای اقتدار نظام می‌کوشند سخن گفت و اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی این نیروهای مخلص در کنار دیگر نیروهای نظامی و انتظامی است.

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید به شعار امسال هفته ناجا، «پلیس هوشمند، امین مردم» اشاره کرد و گفت: شعار امسال این هفته گواه این است که تولید و استقرار امنیت اجتماعی پایدار و ارتقای احساس امنیت در بین مردم مرهون مجاهدت‌های هوشمندانه نیروی انتظامی است.

وی عنوان داشت: پلیس هوشمند بااقتدار، سرعت و دقت بیشتر، مدیریت و درایت بهتر و صلابت و افتخار بیش‌ازپیش در راستای دفاع و محافظت از ارزش‌های ملی و جان و مال و ناموس مردم می‌کوشد.

صارمی با بیان اینکه نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مرهون شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیور مردانی است که با توکل به خداوند متعال در ایجاد امنیت و آسایش مردم  جان خود را نثار کرده‌اند، به برخی از ویژه‌برنامه‌های هفته ناجا در سطح شهرستان اقلید ازجمله برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، گل‌باران قبور شهدا، پیاده‌روی خانوادگی کارکنان، اهدای خون، حضور منسجم کارکنان نیروی انتظامی در نماز جمعه، برپایی میز خدمت، ایستگاه مشاوره، غرفه فضای مجازی، همایش سواد رسانه‌ای، کوه‌پیمایی، دیدار با خانواده شهدای نیروی انتظامی، عیادت از همکاران بیمار، تجلیل از خیران امنیت‌ساز و خانواده شهدا، جلسه با انجمن‌های مردم‌نهاد، همایش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، حضور در مدارس و مساجد و... اشاره کرد.

انتهای پیام