مسؤول جلب مشارکت‌های مردمی مرکز بهداشت اقلید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان در حاشیه برگزاری همایش بزرگ تجلیل از برگزیدگان مربی و داوطلب سلامت مراکز شهری و روستایی که با شرکت بیش از 500 نفر در حسینیه بیت العباس اقلید صورت گرفت از جایگاه و نقش بسزای داوطلبان سلامت در ارتقای سلامت جامعه سخن گفت.

فاطمه صفری سلامت جامعه را یکی از مهم‌ترین عوامل توسعه و پیشرفت خواند و بر لزوم جلب مشارکت مردمی در تحقق این هدف تأکید کرد.

وی بابیان اینکه روز جهانی داوطلب سلامت 14 آذرماه است تصریح کرد: به دلیل شرایط آب و هوایی شهرستان اقلید امکان برگزاری همایش بزرگداشت روز جهانی داوطلب سلامت امکان‌پذیر نبود ازاین‌رو امروز با تجلیل از برگزیدگان مربی و داوطلب سلامت مراکز شهری و روستایی، این مناسبت را نیز گرامی داشتیم.

صفری با قدردانی از خیران سلامت شهرستان اقلید عنوان داشت: همایش تجلیل از برگزیدگان مربی و داوطلب سلامت اقلید با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خیران سلامت برگزار شد.

به گزارش فارس، این همایش با اجرای برنامه‌های متنوع ازجمله سرود، مقاله، سخنرانی، مسابقات فرهنگی و ...برگزار شد و با تجلیل از برگزیدگان مربی و داوطلب سلامت به پایان رسید.