داوطلبین عزیزکنکور سراسری شهرستان اقلید امام زمان(عج)وقدمگاه حضرت امام رضا(ع)
سلام علیکم 
بار دیگر خبر مسرت بخش موفقیت شما فرزندان ایران زمین از خطه همیشه عالم پرور و فرهنگ دوست ،شهرستان اقلید به گوش رسید و آنچه برای بنده و سایر همکارانم در مدیریت آموزش و پرورش اقلید مایه افتخار و مباهات گردید،به ثمر نشستن زحمات دوازده ساله تک تک شما پذیرفته شدگان  کنکور سراسری سال ۱۳۹۸ بود.
بی شک آحاد دانش آموزان عزیزی که نتایج این رقابت مهم علمی را مشاهده نمودند بار دیگر به وعده خداوند باریتعالی اطمینان حاصل کردند که *فان مع العسر یسرا*
اینجانب ضمن تبریک صمیمانه و برخاسته از عمق وجودم خدمت شما ،اولیا محترمتان،همکاران خدوم و ارزشمندم و پرسنل اداری مدیریت آموزش و پرورش ،چند کلامی خطاب به دانشجویان آینده سرزمینم تقدیم می دارم.
 ۱)در همه حال از یاد خداوند منان غافل نشوید که غفلت از ذات اقدس الهی همانا و سرگردانی و دوری از سعادت و انسانیت  همانا.
۲)تازنده اید و از برکات موفقیت امروزتان لذت می برید قدردان و دست بوس فرشتگانی چون *مادر،پدر ،معلمان و تک تک کسانی که به نحوی از انحا در موفقیت شما سهیم بودند؛* باشید و خدای ناکرده آنی و کمتر از آنی ، کبر و غرور مانع از این قدرشناسی نگردد.
۳)شما نوپزشکان و نومعلمان که رشته های پزشکی و زیر شاخه های آن و تحصیل در دانشگاه فرهنگیان را برگزیده اید؛باخدای خود عهد ببندید که بخشی از دوران خدمت را در زادگاهتان باشید و تا حد امکان عنایت حضرت باریتعالی در این ایام خوش  را با خدمت به همشهریان ودانش آموزان محروم جبران نمایید.جوامع پزشکی و  فرهنگی شهرستانمان نیازمند یک یاعلی محکم از جانب شماهستند.قطعا پزشکان و همکاران عزیز فرهنگی بنده در شهرستان با آغوش باز منتظر بازگشت شما به زادگاهتان هستند. به عنوان نمونه  و به استناد آمارموجود از  ۱۱ سال گذشته که بنده  مطلع هستم ؛بالغ بر ۲۰۰ نفر از فرزندان شهرستان پذیرفته شده  رشته های پزشکی هستند و اگر نیمی از این نخبگان به زادگاهشان برگردند قطعا قطب پزشکی استان فارس خواهیم شد و بسیاری از مشکلات درمانی همشهریان عزیز رفع می گردد.
۴) و اما شما دانشجویان رشته های مهندسی به گونه ای در مسیر تحصیل گام بردارید که فراگیری علم و دانش تجربی همراه با مهارت  باشد.بی شک یکی از  راه های  برون رفت از مشکلات حاضر خصوصا بیکاری و فراهم کردن زمینه رونق تولیدِ مدنظررهبری معظم ، مهارت آموزی و به فعل رساندن استعداد های بالقوه  و روی پای خود ایستادن است.
۵)مخاطب بعدی دانشجویان پذیرفته شده رشته های علوم انسانی وتربیتی ،معارف اسلامی  و .... هستند.مطمئنا تا ریشه های زبان فارسی ،محکم و توجه به مساله اخلاق و تربیت مورد توجه جدی صاحبان اندیشه قرار نگیرد،دیگر علوم نخواهند توانست به اهداف عالی خود دست یابند. 
در پایان توجه ویژه تک تک شما فرزندان پرافتخار و نخبه زادگاهم را به این جمله پرمغز رهبر معظم انقلاب معطوف می دارم که فرمودند :
*جوانان عزیز بدانید که شما نوک پیکان حرکت عظیم ملی هستید، شما باید راه را باز کنید. پیران مجرب هم اگر خسته و بی حال و از کار افتاده نباشند، می توانند شما را راهنمایی کنند اما موتور پیش‌برنده این قطار شما جوانان هستید. بدانید که جوانان راه حل مشکلات کشورند نه مشکل کشور*

باقی بقایتان ،ایام به کامتان 
انشااله 
مجید مسعودی
*۲۴شهریور۱۳۹۸*