به گزارش پورتال شهرستان اقلید، به نقل از خبرگزاری فارس از اقلید، حجت‌الاسلام‌والمسلین محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز این شهر به بخش‌هایی از توصیه مقام معظم رهبری به مسئولان و دولت‌مردان در هفته دولت درزمینهٔ صداقت داشتن با مردم، استفاده از فرصت‌ها برای ارائه خدمت به مردم و کشور، تلاش برای حل مشکلات، پیگیری برای اجرای طرح‌هایی که به مردم قول داده شد، تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان، ادامه کارهای علمی، بهداشتی و درمانی و نیز دغدغه‌های ایشان در حوزه اقتصاد، اشتغال، مسکن، واردات و صادرات، فضای مجازی، جلوگیری از قاچاق کالا و... اشاره و بر لزوم تلاش و همت جهادی با روحیه ایثار و شهادت‌طلبی در راستای تحقق این اهداف تأکید کرد.

وی به آمریکا و مشکلاتی که در زمینه‌‎های مختلف ازجمله انتخابات، کرونا، اعتراض‌ها در این کشور وجود دارد و نیز تلاش‌هایی که در حوزه تحریم تسلیحاتی پرونده هسته‌ای ایران صورت گرفت، اشاره کرد و افزود: تیم هسته‌ای ما باید هوایشان جمع باشد تا دوباره دچار وقت‌کشی و ممانعت از دسترسی به اهداف بلندمدتمان نشوند.

 امام‌جمعه اقلید  تصریح کرد: چندین بار راستی آزمایی شده و صداقت ایران اثبات شد ازاین‌رو دقت شود دوباره ما رو دور نزنند و سرکار نگذارند.

طالبی در ادامه با تقدیر از گروه مطالبه گر شهرستان اقلید که به‌خوبی در این عرصه قدم برداشته و مطالبات مردم را پیگیری می‌کنند، از فرماندار شهرستان نیز قدردانی کرد و گفت: اعلام نظر فرماندار درزمینه همکاری با مطالبه گران نوید خوبی است تا با کمک هم گره از کار مردم گشوده شده و مشکلات موجود حل شود.

خطیب جمعه اقلید در بخش پایانی سخنان خود از ماجرای پیدایش کربلا سخن گفت و عنوان داشت: باید از این ماجراها درس گرفت و با افزایش بصیرت و علم، به‌گونه‌ای عمل کنیم که اگر امتحانی برایمان پیش آمد، در دام نیفتاده و سربلند بیرون آییم.