به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، عصر امروز 9 پروژه عمرانی با حضور فرماندار، نماینده مردم شهرستان  اقلید در مجلس شورای اسلامی، بخشدار سده و برخی از مسؤولان شهرستانی و با همراهی مردم در بخش سده این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

فرماندار اقلید در این آیین با تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد امام و شهدا اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران بر اساس خدمت به مردم صورت گرفت و با همت، همراهی و حضور مؤثر مردم به پیروزی رسید.

صادق کریمی به صبوری و وحدت ملت غیور ایران اشاره کرد و تلاش برای خدمت مؤثر به مردم، ایجاد و ارتقای زمینه رفاه و آسایش آن‌ها و رشد و توسعه کشور را وظیفه اصلی مسؤولان خواند.

همچنین نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی با بزرگداشت یاد شهدا و پایمردی ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف عنوان داشت: با مقایسه ایران پیش از انقلاب و پس از پیروزی انقلاب به برکات بی‌شمار این قیام پی می‌بریم.

سید حسین افضلی بابیان اینکه ایران اسلامی با دستان خالی در برابر دشمنان سرتاپا مسلح ایستادگی کرد و به پیروزی رسید گفت: امروز نیز با تکیه‌بر توان داخلی و ظرفیت‌های موجود می‌توانیم به رشد و توسعه‌ای بیشتر و مؤثرتر دست یابیم.

به گزارش فارس، بهره‌برداری از چهار پروژه آبفای روستایی با اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان، دو طرح پرورش ماهی رودخانه‌ای، پایگاه بهداشتی دژکرد، خانه بهداشت دهنو و اداره برق سده از جمله طرح‌هایی بود که امروز در بخش سده اقلید به بهره‌برداری رسید.