علی مسعودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اقلید در حاشیه افتتاح ساختمان اداره برق سده که با حضور نماینده مردم این شهرستان، فرماندار و برخی از مسؤولان شهرستانی صورت گرفت، از بهره‌برداری هفت پروژه برق‌رسانی با اعتباری بالغ‌بر 7 میلیارد و 485 میلیون تومان در دهه فجر امسال در سطح این شهرستان خبر داد.

وی با اشاره به احداث خط 20 کیلوولت امیرآباد به‌منظور رفع افت ولتاژ روستاهای دهستان خنجشت بخش مرکزی اقلید اظهار داشت: خط 20 کیلوولت امیرآباد به طول 23 کیلومتر و با اعتباری بالغ‌بر 900 میلیون تومان احداث شده است.

مسعودی از برق‌رسانی به نقاط مختلف سطح این شهرستان با اعتباری بالغ‌بر 400 میلیون تومان در طول سال جاری سخن گفت و عنوان داشت: برای خدمت به مردم و تعامل با ادارات و نهادهای مختلف برای تحقق این امر، شرکت توزیع نیروی برق اقدام به برق‌رسانی به ساختمان حمایت از زندانیان در حسین‌آباد اقلید کرده است که این طرح با اعتباری بالغ‌بر 25 میلیون تومان اجرا شد.

رئیس اداره برق اقلید با اشاره به نصب چهار دستگاه سکیسیونر بر روی خطوط برق سورمق، قزل آچی، لاله‌گون و سده با اعتباری بالغ‌بر 60 میلیون تومان بیان کرد: این طرح در راستای کاهش خاموشی و قطع برق این مناطق اجرا شده است.

مسعودی به جابه‌جایی شبکه برق و رفع حریم نقاط مخاطره‌آمیز برای جلوگیری از بروز حادثه و حفظ امنیت مردم اشاره و عنوان کرد: رفع حریم خطوط فشار متوسط خیابان‌های شبکه، منتظری، عصار و رسول‌الله اقلید با اعتباری بالغ‌بر 100 میلیون تومان از دیگر طرح‌هایی است که دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس اداره برق اقلید در پایان سخنان خود افتتاح ساختمان جدید اداره برق سده با اعتبار 200 میلیون تومانی، نصب دو دستگاه اتوترانس روی خطوط برق دهنو و خنجشت با اعتباری بالغ‌بر 200 میلیون تومان و بهره‌برداری از نیروگاه گازی دو مگاواتی در شهرک صنعتی شماره یک اقلید با اعتباری بالغ‌بر 6 میلیارد تومان را از دیگر پروژه‌های برق‌رسانی دهه فجر شهرستان اقلید برشمرد و با تأکید بر اهداف شرکت توزیع برق برای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم گفت: اجرای طرح همیاران برق در سطح مدارس این شهرستان، فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی جامع در کاهش مصرف برق و استفاده بهینه، اهدای پاداش و بازگرداندن هزینه برق مصرفی به مشترکان صنعتی و کشاورزی برای عدم استفاده از برق در ساعات پیک و... را از دیگر عملکردها و خدمات این نهاد عنوان و بر لزوم همکاری و همراهی مردم در این زمینه تأکید کرد.