به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، چهار پروژه آبفار با اعتباری بالغ‌ بر 600 میلیون تومان عصر امروز با  حضور فرماندار، رئیس آبفا روستایی و برخی از مسؤولان شهرستانی در اقلید به بهره‌برداری رسید.

رئیس آبفا روستایی این شهرستان در این آیین با تبریک دهه مبارک فجر، یاد شهدا را گرامی داشت.

محمد مسموعی به خدمات متعدد آبفا روستایی در سطح شهرستان اقلید اشاره کرد و از اجرا و بهره‌برداری از طرح‌های متعدد آبفا روستایی با اعتباری بالغ‌بر 7 میلیارد و 200 میلیون تومان در سطح این شهرستان از هفته دولت سال پیش تا هفته دولت امسال خبر داد.

وی با تأکید بر نقش مؤثر روستاییان در عرصه‌های مختلف، تلاش و اقدام مسؤولان برای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به آن‌ها را لازم و ضروری خواند و به بهره‌برداری از چند طرح آبفار در دهه فجر امسال در این شهرستان اشاره کرد.

مسموعی با اشاره به حفر و تجهیز چاه آب شرب روستای مهجان با اعتباری بالغ‌ بر 300 میلیون تومان و تعویض خط انتقال آب شرب روستای جمال بیگ و شبکه توزیع خارستان علیا، خارستان سفلی و جمال بیگ با اعتبار کلی 300 میلیون تومانی که امروز در بخش سده اقلید به بهره‌برداری رسید اظهار داشت: تعویض شبکه توزیع آب شرب روستاهای قدم، لاله‌گون و کناس علیا از بخش حسن‌آباد اقلید از دیگر طرح‌های آبفا روستایی این شهرستان است که در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.