به گزارش پورتال شهرستان اقلید به نقل از  خبرنگار خبرگزاری آنا از اقلید، هادی رضایی ظهر امروز در همایش انقلابیون جوان (پرچم‌داران گام دوم انقلاب) که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید برگزار شد با عرض تبریک به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین اظهار کرد: «گرامیداشت هفته بسیج یعنی گرامیداشت تفکر بسیجی که همان حرکت و رسیدن به‌سوی قله‌های موفقیت و پیشرفت در علوم مختلف است و امروز برای مقابله با تفکر موهون استکباری در جهان به تفکر بسیجی نیاز داریم و باید در این راه تلاش کرد.»

جانشین بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه فضای دانشگاه فضای کار، تولید فکر و اندیشه انسان‌های مؤمن با اهداف و فطرت انسانی است، عنوان کرد: «دین برای همه مسائل ما برنامه‌ریزی دارد. ملاک‌های فضیلت را باید حفظ کنیم. یکی از ملاک‌های مهم فضیلت اطاعت از عوامر ولی‌فقیه است. افتخار کنید که بسیجی هستید در صف نخست مجاهدت‌های انقلاب. به خودتان افتخار کنید تاریخ به یاران کم امام حسین(ع) افتخار و به نیکی یاد می‌کند.»

محمدرضا قربانی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان اقلید نیز عملکرد یک‌ساله حوزه بسیج دانشجویی این شهرستان را تشریح کرد و اهم کارهای انجام‌گرفته این حوزه را کمک‌رسانی به سیل‌زدگان استان خوزستان و برگزاری اردوهای جهادی در روستاهای محروم بخش دژکرد و کارهای متعدد فرهنگی بود را برشمرد.

به گزارش آنا، در این مراسم از طرف مدیریت بسیج دانشجویی اقلید از تلاش‌های یک‌ساله رؤسای مراکز آموزشی و دانشجویان بسیجی که در زمینه‌های مختلف ورزشی، هنری، فرهنگی، علمی حائز رتبه‌های برتر و نیز دانشجویانی که در اردوهای جهادی و کمک به سیل‌زدگان شرکت کرده بودند با اهدای لوح سپاس و هدایایی قدردانی شد.

در حاشیه این مراسم از دانشجوی بسیجی علی نبی عبدالیوسفی که توانسته بود در مسابقات دوومیدانی قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی در ماده ۵ هزار  مترمربع موفق به کسب مقام سومی شده بود از طرف مجموعه مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید با اهدای لوح سپاس و هدایایی قدردانی کردند.