به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، علی براتی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از برگزاری پنجمین همایش علمی نخبگان که روز شنبه 14 اسفندماه جاری در سالن امام رضا(ع) آموزش‌ و پرورش این شهرستان برگزار می‌شود خبر داد و اظهار داشت: برگزاری این همایش به همت کانون نخبگان امام صادق(ع) صورت می‌گیرد.
وی ایجاد زمینه مناسب برای تعامل بهتر و بیشتر کانون نخبگان امام صادق(ع) با سایر مراکز آموزشی این شهرستان و بررسی راهکارهای مناسب و مؤثر در راستای شناسایی نخبگان و نخبه‌پروری در این مرکز را ازجمله اهداف برگزاری همایش نخبگان عنوان کرد.
براتی به همکاری مراکز آموزش عالی و آموزش‌ و پرورش در معرفی دانشجویان و دانش‌آموزان نخبه شهرستان اقلید به کانون نخبگان امام صادق(ع) اشاره و بیان کرد: پنجمین همایش علمی نخبگان شهرستان اقلید با حضور عضو هیئت‌مدیره ایزوایکو و مدیرعامل شرکت مبین سازه‌گستر خلیج‌فارس، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مدیرعامل شرکت فراساحل لیان، مدیرعامل شرکت نفت پترو پارس، شرکت توسعه صنایع دریایی ایران، برگزیده جشنواره فارابی از دانشگاه شیراز و مسؤولان شهرستانی و شرکت عموم مردم به‌ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان و نخبگان شهرستانی برگزار می‌شود.
وی در پایان سخنان خود، ایجاد فضای مناسب برای کارآفرینی و فعالیت در راستای تربیت و تعلیم جوانان بااستعداد، پژوهشگر و نخبه، فراهم‌سازی زمینه‌های رشد و بالندگی آن‌ها، برخورداری از مجموعه برنامه‌های مدون و جامع و هماهنگ در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی، کارآفرینی و حمایتی را از چشم‌اندازهای آینده خانه پژوهشگران و نخبگان این شهرستان عنوان کرد و از افتتاح این مرکز در روز شنبه پس از پایان برگزاری همایش نخبگان خبر داد.
به گزارش فارس، تجلیل از برخی از نخبگان شهرستانی در حوزه‌های مختلف علمی، ورزشی و... ازجمله ویژه‌برنامه‌های پنجمین همایش علمی نخبگان شهرستان اقلید است.
انتهای پیام/