به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، همایش فاطمی تجلیل از خیران و نیکوکاران این شهرستان بعدازظهر  امروز با حضور مدیرکل کمیته امداد فارس، فرماندار اقلید، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسؤولان شهرستانی، بخشدار حسن‌آباد، دهیاران، عاملان زکات، خیران و نیکوکاران شهرستان اقلید در کمیته امداد این شهرستان برگزار شد.

فرماندار اقلید در این همایش با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) به ارزش معنوی کار خیران اشاره کرد و اظهار داشت: به فکر هم‌نوع بودن و قدم برداشتن در راستای خدمت به آن‌ها و رفع نیاز محرومان و مستمندان جامعه ارزش و ثوابی عظیم دارد.

صادق کریمی بابیان اینکه ارزش کار خیران غیرقابل ‌توصیف و تقدیر است عنوان کرد: انسان‌های بزرگ بسیاری هستند که بدون اینکه به دنبال مقام، نام و تمجید باشند، باز کردن گره مشکلی از نیازمندان و شادی آن‌ها و رضایت الهی را هدف کار نیک خود قرار می‌دهند.

کریمی با تأکید بر اینکه حاصل دسترنج و زحمت خود را صرف کمک به هم‌نوع کردن، سخاوتی بزرگ و روحی بلند می‌خواهد بیان داشت: گاهی امکان دارد کاری کوچک و کمکی ناچیز، تغییری بزرگ و مؤثر در زندگی افراد ایجاد کند ازاین‌رو گام برداشتن در این مسیر بسیار ارزشمند است.

در ادامه مدیر کمیته امداد این شهرستان با تقدیر از همراهی همیشگی خیران و نیکوکاران با این نهاد برای رفع مشکل نیازمندان و فقرزدایی در جامعه به بیان گوشه‌ای از این کمک‌ها اشاره کرد.

محمدحسین امید با اشاره به همت کمیته امداد و کمک خیران در رفع نیازهای مختلف درمانی، تحصیلی، اشتغال، مسکن، جهیزیه و...مددجویان و نیازمندان سطح شهرستان تصریح کرد: با همراهی نیکوکاران و خیران اقدامات خوبی در زمینه اشتغال‌زایی و مسکن مددجویی صورت گرفته است.

به گزارش فارس، در پایان این همایش از خیران مسکن‌ساز، زکات، حامیان اکرام و ایتام، رابطان فرهنگی، مراکز نیکوکاری، مشترکان صدقات و... تجلیل شد.