به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، همایش بزرگ «امت حزب‌الله» ظهر امروز با هدف بازخوانی عملیات بیت‌المقدس و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای فتح خرمشهر و نیز شکرانه حضور حماسی و حداکثری مردم ولایتمدار اقلید در انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه با حضور مدیرکل بانک رفاه کارگران فارس، امام جمعه اقلید، معاون فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسؤولان شهرستانی، بسیجیان، خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس و کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اقلید و با سخنرانی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید در این همایش با گرامی‌داشت یاد شهدا به ویژه شهدای عملیات بیت‌المقدس و تبریک سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: این همایش با دو هدف گرامیداشت یاد شهدا و حماسه سوم خرداد و جشن پیروزی ملت بزرگ ایران اسلامی در انتخابات برگزار شد.
موسی زارعی با اشاره به رشادت و غیرت دلیرمردان سربازان وطن که سال‌ها پیش حماسه آزادسازی خرمشهر را رقم زدند، حضور حماسی و پرشور ملت در انتخابات را مشت محکم دیگری بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان خواند و گفت: مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی به تبعیت از رهبری و اطاعت از فرامین ایشان با حضور حداکثری در انتخابات، دموکراسی و مردم‌سالاری دینی در کشور را بار دیگر به اثبات رساندند و مهر تأیید دوباره‌ای بر نظام اسلامی زدند.
وی با اشاره به فرمایش رهبر که «خرمشهرها در پیش است»، انتخابات امسال را خرمشهری دیگر خواند و بیان داشت: دفاع از انقلاب اسلامی، کشور، آرمان‌های والای اسلام و انقلاب اصول حاکم در جامعه ما است که مردم و مسؤولان در راستای تحقق آن می‌کوشند.
زارعی تصریح کرد: امام، شهدا و مقام معظم رهبری محور وحدت بزرگ در ایران هستند که موجب پیروزی همیشگی و هوشیاری و بصیرت می‌شوند.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید در پایان سخنان خود از حضور و احساس تکلیف تمام کاندیداهای شورای شهر اقلید در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی این شهر و نیز تلاش‌ها و خدمات اعضای شورای پیش تقدیر کرد.
به گزارش فارس، این همایش با تجلیل از شهردار اقلید، اعضای شورای چهارم و نیز 49 کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر به پایان رسید.