به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، همایش آسیب‌های‌اجتماعی و مسائل حقوقی با حضور حدود 400 نفر  از والدین دانش‌آموزان عصر امروز در حسینیه ارجمان این شهر برگزار شد.

کارشناس واحد مراقبت در برابر آسیب‌های‌اجتماعی آموزش و پرورش اقلید در حاشیه برگزاری این همایش با اشاره به عدم آگاهی کافی دانش‌آموزان و والدین از بسیاری از مسائل حقوقی و لزوم ارتقای دانش آن‌ها در زمینه‌های مختلف برای پیشگیری از بروز آسیب‌های‌اجتماعی، بر لزوم برگزاری دوره‌ها و کلاس‌ها و همایش‌های آموزشی در راستای تحقق این امر تأکید کرد.

لیلا مسعودی بابیان اینکه این همایش دومین همایش آسیب‌های‌اجتماعی و مسائل حقوقی ویژه والدین دانش‌آموزان در سال تحصیلی جاری است از ادامه برگزاری این برنامه تا پایان سال تحصیلی خبر داد.

مسعودی تصریح کرد: با ارتقای آگاهی والدین و دانش‌آموزان و انتقال آموخته‌ها به خانواده و جامعه می‌توان گام مؤثری در راستای کاهش آسیب‌های‌اجتماعی برداشت.

به گزارش فارس، این همایش با حضور حدود 400 نفر از اولیای دانش‌آموزان مدارس شهید صفری، شهید حسن بیگی، پروین اعتصامی، شهید افضلی و حضرت ابوالفضل(ع) اقلید در حسینیه ارجمان این شهر برگزار شد.