مدیر آستان مقدس امامزاده جعفر (ع) امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اقلید از برگزاری نمایشگاه فاطمیه یاس نبوی در آستان مقدس این امامزاده در روستای جعفرآباد اقلید خبر داد.

جعفر محمدپور این نمایشگاه را بزرگ‌ترین نمایشگاه فاطمیه شمال فارس خواند و اظهار داشت: نمایشگاه فاطمیه یاس نبوی امسال برای هفتمین سال پیاپی برگزار شده است.

وی اشاعه فرهنگ فاطمیه و ترویج دین مبین اسلام و آشنایی بیشتر افراد با سیره زندگی حضرت فاطمه (س) را از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه یاس نبوی عنوان و از همکاری اداره اوقاف و امور خیریه اقلید و مردم، دهیاری و شورای اسلامی روستای جعفرآباد، پایگاه مقاومت امام خامنه‌ای در برپایی این نمایشگاه تقدیر کرد.

محمدپور تصریح کرد: نمایشگاه یاس نبوی در غرفه‌هایی از جمله انتظامات، ایستگاه صلواتی، حجاب و عفاف، همه واقف باشیم، عرضه محصولات فرهنگی، نمایی از خانه حضرت علی (ع)، قبرستان بقیع، کربلا، شهدا، غدیر، قرآن و نمایی از کوچه‌های بنی‌هاشم بر پا شده است.

وی یادآور شد: این نمایشگاه پنجم اسفندماه جاری با حضور مردم و مسؤولان شهرستانی افتتاح و تا چهاردهم این ماه با اجرای آیین عزاداری حضرت فاطمه (س) ادامه خواهد داشت.