به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، هشتمین شب‌شعر «صدای پای دوست» به مناسبت دهه کرامت، با حضور نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی، معاون فرماندار، شهردار و اعضای شورای دوره چهارم و پنجم، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اقلید و برخی دیگر از مسؤولان شهرستانی، شاعران، هنرمندان، اصحاب رسانه و مردم هنردوست این شهرستان در تفرجگاه محمد رسول‌الله (ص) شهر اقلید برگزار شد.

برگزاری این شب‌شعر با موضوع اشعار رضوی در وصف حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) و انتخاب 12 شعر برتر از 80 اثری که به دبیرخانه شب‌شعر ارسال شده بود، صورت گرفت.

حسین اقلیدی، رحمان مولایی، لیلا سادات خیراندیش، هاشم همتی، سید احمد مغربی، فاطمه احمدیان، نازنین فاطمه زارع اقلیدی، مریم کرمانی، فاطمه جعفری، محمد ناظمی، علی نجفی و زهرا غیبی شاعران برتر این شب‌شعر بودند.

گفتنی است برگزاری این شب‌شعر که در راستای ویژه‌برنامه‌های جشنواره رضوی نسیم ولایت صورت گرفت با برپایی جشن باشکوهی با همکاری و همت شهرداری و شورای اسلامی شهر اقلید، جشنواره دائمی نسیم رضوی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان همراه بود.

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بندرکنگ و گروه موسیقی سنتی مذهبی ناخدایان و صیادان این شهر، میهمان ویژه جشن امشب بودند که به دعوت از شهرداری و شورای اسلامی شهر اقلید به این شهر سفر کردند.

انتهای پیام/